سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ مهر ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۹ ق.ظ چاپ مطلب

شهاب حسینی با عشق فیلم ساخت/ نقش‌آفرینی درخشان در ۳۸ قالب

saken-tabaghe-vasat

نویسنده فیلمنامه «ساکن طبقه وسط» از بازی شهاب حسینی در این فیلم ستایش کرد.

نویسنده فیلمنامه «ساکن طبقه وسط» از بازی شهاب حسینی در این فیلم ستایش کرد.

محمدهادی کریمی نویسنده و مجری طرح این فیلم سینمایی درباره انتخاب و اعتماد به شهاب حسینی برای اولین تجربه کارگردانی به سوره سینما گفت: دلیل اینکه چرا فیلم در جشنواره فجر به نمایش در نیامد را بعد از اکران بینندگان متوجه می‌شوند، اما درباره شهاب حسینی، او از عهده یکی از سخت ترین فیلمنامه های ممکن به خوبی برآمده و به زعم من کار درخشانی در نخستین تجربه فیلمسازی‌اش ارایه کرده است.

وی همچنین به بهانه نقش آفرینی این بازیگر در ۳۸ کاراکتر مختلف و اقدام برای ثبت آن در گینس توضیح داد: رسیدن به این قضاوت اکنون که فیلمی هست و روی پرده دیده می‌شود و می توان داوری کرد شاید کار دشواری نباشد، اما من از روز نخست به این موضوع ایمان داشتم چرا که شهاب با عشق این فیلم را ساخت، یک وصال پس از ده سال انتظار، عشقبازی بود در پس فیلمسازی و هر وقت عشق همراه کاربلدی و تسلط بر ابزار می شود حاصل ، کار در خوری است.

محمدهادی کریمی و شهاب حسینی پیش از این در فیلم‎های «شمعی در باد»، «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» ، «رخساره» ، «برف روی شیروانی داغ» و … همکاری داشته‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>