سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ مهر ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

اکران «ساکن طبقه وسط» با ۱۸ سالن آغاز شد/ نمایش همزمان فیلم حسینی در شهرستان‌ها

Saken-Tabaghe-Vasat

اولین تجربه فیلم بلند شهاب حسینی امروز با ۱۸ سالن کار خود را آغاز کرد.

اولین تجربه فیلم بلند شهاب حسینی امروز با ۱۸ سالن کار خود را آغاز کرد.

حبیب اسماعیلی پخش‌کننده این فیلم به سوره سینما گفت: از امروز چهارشنبه ۲۳ مهرماه اکران عمومی «ساکن طبقه وسط»در ۱۸ سالن سینما شروع شده است.  هفته آینده ۳ سالن دیگر به سینماهای نمایش دهنده فیلم اضافه می‌شود. ضمن اینکه علاوه بر تهران شهرهای مشهد،یزد و رشت هم از هفته آینده نمایش «ساکن طبقه وسط» را آغاز می‌کنند. البته به زودی سایر شهرستان‌ها هم به این مجموعه افزوده می‌شوند.

وی افزود: امشب پردیس آزادی اولین ساعت اکران را  ساعت ۲۲ گذاشته و جااب است که ساعت ۹ و نیم صبح با فروش اینترنتی ظرفیت این سانس تکمیل شده و به سانس فوق‌العاده ۱۲ شب رسیده است. با پیگیری‌هایی که از سینماهای دیگر داشتیم خوشبختانه با توجه به اینکه روز اول بود فروش اینترنتی بلیت قابل توجه است. ما از شنبه ۲۶ مهرماه تبلیغات محیطی را آغاز می‌کنیم. ضمن اینکه زیر نویس تبلیغات تلویزیونی از دیروز آغاز شده و بازخوردها هم تا الان مثبت بوده است. ما در سینما با کسانی در ارتباطیم که تعارفی ندارند و بعد از جلسه اکران خصوصی به شدت منتظر واکنش‌هایشان بودیم. خوشبختانه رضایت از نتیجه کار ما را خرسند کرد. به هر حال نام شهاب حسینی و گروه خوب بازیگران و تولید این فیلم قطعا در موفقیت آن در اکران عمومی موثر است.

Saken Tabaghe Vasat poster

اسماعیلی گفت: خوشبختانه امسال فضای سینما خوب است و در چند نوبتی که احتمال می رفت بنا به شرایط فروش فیلم ها پایین بیاید این اتفاق رخ نداد. این دوره اکران هم با توجه به فیلم های قابل قبول مردم ایام محرم تاثیری در افت فروش نخواهد گذاشت. دفتر مولود رسانه فیلم های «تراژدی»، «ملبورن»،«مجرد چهل ساله» و«پاداش» را هم آماده اکران دارد که به نوبت روی پرده می‌روند.

«ساکن طبقه وسط» با فیلمنامه ای از محمدهادی کریمی ساخته شده است. شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، ساره بیات، حسین یاری و … در این فیلم بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>