سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۳۹۳ در ۱۰:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب

«خسته نباشید!» در آمریکا روی پرده می‌رود/ محصول حوزه هنری در جشنواره پتالوما

khaste-nabashid

فیلم سینمایی «خسته نباشید!» محصول حوزه هنری در جشنواره پتالومای آمریکا روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «خسته نباشید!» محصول حوزه هنری در جشنواره پتالومای آمریکا روی پرده می‌رود.

سوره سینما- جشنواره پتالوما با نمایش آثار مستقل، کوتاه و انمیشن حرفه ای و یا ساخته جوانان در صدد اموزش و ارتقا فرهنگ سینما است. «خسته نباشید!» اولین ساخته بلند افشین هاشمی و محسن قرائی در حالی در میان اثار راه یافته به جشنواره قرار گرفت که امسال بیش از ۸۰۱ اثر به دفتر فستیوال ارسال شده بود. «خسته نباشید!» پیشتر جایزه بهترین فیلم بلند از نگاه تماشاگران را از جشنواره ایرانیان لندن و جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره سویف لندن را دریافت کرده است. این فیلم ۹۰ دقیقه ای همچنین در جشنواره کمبوجیه به نمایش درآمد که با استقبال تماشاگران مواجه شد.

«خسته نباشید!» روایتگر ماجرای زوجی جهانگرد به نام رومن و ماریا است که درگیرِ اختلافاتی با یکدیگرند، آنها در میانه­ سفر خود در ایران با موسسه­ی جهانگردی­ طرفِ قراردادشان به مشکل برمی­خورند. مرتضی، مستخدمِ اخراجیِ هتلی که زوج جهانگرد در آن سکونت دارند به کمک پسرعمویش حسین برای آن­ها نقشه­ای می­کشند… جلال فاطمی، غوغا بیات، حسام محمودی، رویا افشار، فرزاد باقری و … بازیگران این فیلم هستند که پارسال اکران عمومی شد.

جشنواره پتالوما در ماه مهر در شهر کالیفرنیای امریکا برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>