سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آبان ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب

خسته نباشید یک بازیگر به ضرغامی/ رسانه ملی نمایانگر همه سلیقه‌ها باشد

abdolreza-akbari

بازیگر مجموعه «دلنوازان» به عملکرد عزت‌الله ضرغامی در صدا و سیما نمره قبولی داد.

بازیگر مجموعه «دلنوازان» به عملکرد عزت‌الله ضرغامی در صدا و سیما نمره قبولی داد.

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون درباره عملکرد سازمان صدا و سیما در دوران ریاست عزت‌الله ضرغامی به سوره سینما گفت: در طول دوره ریاست ضرغامی من در مجموعه‌ها و فیلم‌ها، جشنواره‌ها و برنامه‌های مناسبتی بسیاری حضور داشتم. یکی از مدیرانی که سختی‌ها و زحمات فراوانی برای اداره سازمان صدا و سیما متحمل شد، آقای ضرغامی است. به حق با توجه به گونه‌ها و سلایق مختلف مردم و کارشناسان راضی کردن مخاطب بسیار دشوار است که آقای ضرغامی و تیم مدیرانش تقریبا از عهده آن بر آمدند.

وی ادامه داد: من به ایشان و تمامی مدیرانی که در این سال‌ها در تولید برنامه های مورد نیاز و علاقه مخاطب کوشیدند و دلسوزانه زحماتی را متحمل شدند خسته نباشید عرض می‌کنم. امیدورام آقای ضرغامی در ادامه مسیر خود در هر سمتی که قرار می‌گیرد سلامت و موفق باشد و دوباره فرصتی دست دهد که فضای همکاری و تعامل مثبت با این عزیز و تیم همکاران فراهم شود. بی‌شک کم و کاستی در این دوره وجود داشته که رفع آنها نیاز به زمان دارد.

اکبری با بیان اینکه رفع مشکلات به مرور زمان و با همفکری مدیران و هنرمندان در صدا و سیما میسر می‌شود افزود: یکی از مشکلات و اختلافات مربوط به سازمان با فدراسیون فوتبال است که بسیاری از مخاطبان را آزرده و رنجیده خاطر کرده است و باید با درایت و بزرگواری بزرگان و مدیران این مشکل رفع شود تا افرادی که در شهرستان هستند و قادر به تماشای فوتبال در استادیوم نیستند از دیدین بازی‌ها بی‌نصیب نمانند.

بازیگر سریال «مزد ترس» با بیان اینکه در مجموع صدا و سیما عملکرد خوبی داشته است افزود: امیدوارم در آینده مدیران بیشتر تلاش کنند تا بتوانیم تلویزیونی داشته باشیم که به معنای واقعی رسانه ملی خطاب شود و حرف دل همه سلیقه‌ها و تفکرات را بزند تا بیش از پیش مورد استقبال واقع شود. در راستای سریال سازی و برنامه سازی هم به شادابی و نشاط جامعه توجه شود و برنامه های با کیفیت روی آنتن برود.

اکبری گفت: یکی از مشکلاتی که همیشه با آن مواجه بودیم بحث فیلمنامه است که باید با تحقیق و پژوهش و توجه به شعور مخاطب در آن لحاظ شود و از تکرار پرهیز کنیم . با بکارگیری قلم در راستای تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران فعالیت کنیم. از سوی دیگر باید به تولید و کیفیت مجموعه های طنز نگاه جدی داشت تا به فهم تماشاگر توهین نشود. این حق طبیعی مخاطب است که وقتی پای تلویزیون می‌نشیند ضمن سرگرمی و نشاط به آگاهی نیز دست یابد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>