سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۷ ق.ظ چاپ مطلب

تکلیف اکران عمومی «میهمان داریم» مشخص می‌شود/ آغاز پخش تیزرهای فیلم

Mehman Darim (5)

شورای صنفی نمایش وضعیت اکران فیلم سینمایی «میهمان داریم» را در جلسه دوشنبه ۱۹ آبان‌ماه مشخص می‌کند.

شورای صنفی نمایش وضعیت اکران فیلم سینمایی «میهمان داریم» را در جلسه دوشنبه ۱۹ آبان‌ماه مشخص می‌کند.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری به سوره سینما گفت: شورای صنفی نمایش در جلسه هفتگی خود در روز دوشنبه این هفته زمان دقیق اکران فیلم سینمایی «میهمان داریم» را مشخص می‌کند. طبیعتا شروع اکران این فیلم به افتادن کف فروش فیلم های فعلی حاضر در ترکیب اکران بستگی دارد.

فرجی افزود: در حال حاضر تبلیغات شهری و نصب بیلبوردها انجام شده و به زودی تیزرهای تبلیغاتی نیز از تلویزیون پخش می‌شود. این فیلم در گروه استقلال اکران عمومی می‌شود و تعداد سالن های تهران و شهرستان  هنوز به طور کامل مشخص نشده است. بناست فیلم را در تهران و شهرهایی همچون شیراز، تبریز، ارومیه، مشهد، همدان، قزوین، خرم آباد، بروجرد و اهواز به نمایش در بیاوریم.

«میهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور با بازی پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، پرستو گلستانی، محمد و مهدی صادقی و … داستان زن و شوهر پا به سن گذاشته ای را روایت می‌کند که به خاطر آمدن یک مهمان عزیز به تکاپو افتاده‌اند و می‌خواهند سر و شکل منزل خود را عوض کنند، اما … . این فیلم سینمایی اولین بار در سی و دومین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>