سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

«بی‌دفاع» وحیدزاده همچنان در انتظار سرمایه‌گذار/ ادامه فعالیت در «مکتب کمدی ایران»

ebrahim-vahidzadeh

کارگردان فیلم «تاکسی نارنجی» برای تولید فیلم تازه‌اش سال‌ها است به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردد.

کارگردان فیلم «تاکسی نارنجی» برای تولید فیلم تازه‌اش سال‌ها است به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردد.

ابراهیم وحیدزاده کارگردان سینما درباره آغاز تولید فیلم سینمایی «بی دفاع» به سوره سینما گفت : هنوز بدنبال سرمایه گذار هستیم و تا به امروز نتوانسته ایم هزینه لازم را برای تولید این فیلم فراهم کنیم و کسی قدمی بر نداشته است. به نظر می رسد با این روند باید سراغ اثر دیگری بروم. فعلا تنها فعالیتم در زمینه آموزش در «مکتب کمدی ایران» است که به پرورش هنرجویان علاقمند به بازیگری در زمینه کمدی می پردازیم.

وی درباره هزینه های تولید و منصرف شدن از تولید فیلم سینمایی «بی دفاع» افزود: در حال حاضر فیلمنامه دیگری را مدنظر ندارم و بدنبال سرمایه برای فیلم «بی دفاع» می گردم و از لحاظ هزینه هم این اثر به اندازه معمول فیلم های سینمایی سرمایه می خواهد و فیلم پر خرجی نیست و برای تامین سرمایه بدنبال اسپانسر خصوصی هستم و برای این کار با هیچ ارگانی وارد مذاکره نشده ام.

وحیدزاده درباره داستان فیلم سینمایی «بی‌دفاع» گفت: این فیلم هم در راستای آثار قبلی من در ژانر کمدی است و داستان زندگی یک خانم نقاش را که در زمینه پرتره فعالیت دارد، به تصویر می‌کشد. با این اوصاف هنوز نمی دانم که تا چه زمانی تولید این فیلم قطعی می‌شود. به این دلیل که تصمیم گرفتن در این رابطه بر عهده من نیست و باید ابتدا سرمایه گذار پاسخ مثبت بدهد تا برنامه ریزی های لازم را انجام بدهیم.

ابراهیم وحید زاده فیلم های سینمایی «مجسمه»، «تحفه‌ها» و «شام عروسی» را در کارنامه دارد.