سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب

تغییر رییس و مدیر برای امثال من تفاوتی ندارد/ وضعیت رضایت‌بخش ایرانمنش

iranmanesh2

بازیگر فیلم سینمایی «دکل» تاکید کرد تغییر مدیران فرهنگی در بهبود شرایط کاری او اثر ندارد.

بازیگر فیلم سینمایی «دکل» تاکید کرد تغییر مدیران فرهنگی در بهبود شرایط کاری او اثر ندارد.

رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون درباره شرایط جسمانی خود به سوره سینما گفت: اخیرا چند روز را در بیمارستان بستری بودم که مشکل خاصی نبود و در حال حاضر هم طبق روال گذشته با نوشته‌ها و فیلمنامه‌ها خودم را سرگرم می کنم و راضی هستم به رضای خداوند.

وی درباره شرایط فعالیت خود در زمینه بازیگری گفت: من بارها این حرف‌ها را به زبان آوردم و در برنامه «هفت» هم حضور داشتم و گفتم ، اما کار امثال من با این چیزها درست نمی شود و این حرف ها مال من نیست. بسیاری از هنرمندان مثل من وجود دارند که باید بصورت ریشه ای به مشکلات آنها پرداخت. این مسائل فقط حرف خود من نیست. از طرفی هم زندگی شخصی و خانوادگی من را نیز تحت فشار قرار داده است.

ایرانمنش درباره تغییر رییس سازمان صدا و سیما گفت: عده‌ای می‌گویند که با رفتن مهندس ضرغامی اتفاق خوبی در تلویزیون خواهد افتاد، اما من این طور فکر نمی‌کنم و برایم تجربه شده که تغییر رییس و مدیر برای امثال من تفاوتی ندارد. ما در این مدت شاهد اتفاق مثبتی در تلویزیون نبوده‌ایم، هر چند یکسری از دوستان که خودشان را درگیر جناح و دسته های سیاسی کرده‌اند همیشه کار می‌کنند، اما ما جزو هیچ جناحی نیستیم و باید این شرایط را تحمل کنیم.

بازیگر فیلم سینمایی «تلفن» ادامه داد: مدتی است در تهران نیستم و به احتمال زیاد پس از بازگشت به تهران به دلیل تغییر دارو باید برای چند روز تحت نظر باشم و در بیمارستان بستری شوم. خوشبختانه مشکل زیاد حادی نیست. من با این دردها عشق می‌کنم و به آن عادت کرده‌ام.

رضا ایرانمنش بازی در مجموعه‌های «وفا» و «داستان یک شهر» و فیلم‌های سینمایی «سجاده آتش»، «کمین» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>