سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۳۹۳ در ۱:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

ارزش «میهمان» در توجه به کودکان شهرستانی است/ فیلم توکلی در راه جشنواره فجر

mihman

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «میهمان» این فیلم را اثری دلنشین و شریف برای کودکان می‌داند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «میهمان» این فیلم را اثری دلنشین و شریف برای کودکان می‌داند.

جواد نوروزبیگی به سوره سینما گفت: فیلم «میهمان» را به طور کامل آماده کرده‌ایم و آن را به دوستان در حوزه هنری تحویل داده‌ایم، بنابراین تصمیم نهایی در مورد زمان و نحوه اکران این فیلم را همین نهاد می‌گیرد. «میهمان» یکی از دوست داشتنی ترین تجربه های من در حوزه سینمای کودک است. فیلم به بچه‌های خوب و شریف شهرستان توجه داشت و محور قرار دادن آنان برای من به عنوان یک سینماگر، اتفاق خوشایندی است. بازیگران نوجوان فیلم، بازی‌های خوبی از خود ارائه دادند و من خوشحالم که سهمی در معرفی توانایی های آنان داشتم.

وی همچنین در مورد دیگر فیلم‌های خود افزود: «من دیگو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی همچنان در حال فیلمبرداری است و ۸۰ درصد کار باقی مانده است. پیش‌بینی می‌کنم تا پایان آذرماه مشغول همین پروژه باشیم. سه فیلم دیگرم «اعترافات یک ذهن خطرناک» به کارگردانی هومن سیدی، «بهمن» به کارگردانی مرتضی فرشباف و «تابو» به کارگردانی خسرو معصومی در مراحل نهایی کار و میکس قرار گرفته‌اند. امیدوارم همه این آثار در جشنواره سی و سوم فجر حضور یابند.

فیلم «میهمان» که کارگردانی آن را بهزاد رفیعی بر عهده داشته و محصول حوزه هنری است، قصه رعنا دختری هفت ساله است که در یکی از روستاهای شمال ایران زندگی می کند. او دارای یک مرغ خاصی است، به نام کاکلی که از مادر بزرگش به او یادگار رسیده و رعنا دلبستگی شدیدی به آن دارد. ابوذر آستانی، نسرین بابایی، مهرداد بخشی و … از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.