سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب

«مرد عوضی» را در فرهنگسرای رسانه ببینید

marde-avazi

فیلم سینمایی «مرد عوضی» ساخته آلفرد هیچکاک در فرهنگسرای رسانه روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «مرد عوضی» ساخته آلفرد هیچکاک در فرهنگسرای رسانه روی پرده می‌رود.

سوره سینما- مستند «باد صبا» ساخته آلبرت لاموریس سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه در برنامه پاتوق مستند و فیلم «مرد عوضی» اثر آلفرد هیچکاک چهارشنبه ۲۱ آبان ماه در برنامه «فیلم و گپ» ساعت ۱۸ در فرهنگسرای رسانه بعد از یک هفته تعطیلی به مناسبت ایام عزاداری سیدالشهدا نمایش و با حضور سعید قطبی‌زاده مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، مستند «باد صبا» اثری از آلبرت لاموریس کارگردان و مستند ساز فرانسوی می‌باشد که در در مورد جغرافیای طبیعی و اجتماعی، فرهنگی ایران می‌باشد که اواخر دهه ۴۰ شمسی تهیه شده است.

«مرد عوضی»، محصول سال ۱۹۵۶ میلادی، یکی از فیلم‌های آلفرد هیچکاک است که ساختاری مستند دارد و فارغ از سایر مشخصات ویژه سایر فیلم‌های هیچکاک است. هیچکاک در این فیلم به روایت کردن یک داستان واقعی در مکان‌های واقعی و با اشخاص واقعی می‌پردازد. مجموعه جلسات «پاتوق مستند» هر هفته سه‌شنبه‌ها و مجموعه جلسات «فیلم و گپ» هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت ۱۸ با حضور سعید قطبی‌‌زاده برگزار می‌شود. همچنین حضور در جلسات برای عموم آزاد و رایگان است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۳- ۲۲۸۸۸۶۸۰ تماس بگیرند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>