سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آبان ۱۳۹۳ در ۸:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

نسخه اصلاح شده «بهار نارنج» دوباره به تلویزیون ارائه می‌شود

marjan-ashrafi-zadeh

فیلم تلویزیونی «بهارنارنج» ساخته مرجان اشرفی‌زاده پس از انجام اصلاحات نهایی روی آنتن می‌رود.

فیلم تلویزیونی «بهارنارنج» ساخته مرجان اشرفی‌زاده پس از انجام اصلاحات نهایی روی آنتن می‌رود.

اشرفی‌زاده به سوره سینما گفت: مدتی پیش تله فیلم «بهار نارنج» از شبکه نمایش پخش شد، در حالی که هنوز اشکالاتی فنی به آن وارد بود. چند روز قبل اصلاح رنگ و نور اثر به پایان رسید و من به زودی یک نسخه کامل‌تر را به تلویزیون ارائه خواهم داد و امیدوارم اگر بناست فیلم را دوباره پخش کنند از این نسخه جدیدتر و کامل استفاده کنند.

وی در ادامه توضیح داد: خوشبختانه با همان یک بار پخش هم من با تشویق دوستان و همکارانم روبرو شدم و برایم جالب بود که چند نفر از سینمایی بودن پرداخت این فیلم صحبت کردند. واقعیت این است که من همیشه تلاش کردم آن چیزی را که یاد گرفته‌ام پیاده کنم. فکر می کنم حرفه ای بودن ربطی به سینمایی بودن یا تلویزیونی بودن ندارد و به کیفیت همیشه باید توجه داشت. اگر قاب بندی‌ها و کلا کارگردانی من یک کارگردانی سینمایی است، این موضوع به تلاش من برای تخصصی کار کردن بر می‌گردد.

این کارگردان جوان درباره ایده اولیه فیلم خود گفت: فیلمنامه توسط من و علی اصغری نوشته شده، اما طرح و ایده آن از خودم بود. این داستان حاصل برداشت آزاد من از نگاه کردن دقیق به جهان اطراف است، اما مصداق بارز موردی و عینی ندارد. برای روایت قصه ام به ملموس در آمدن کار تأکید زیادی داشتم و بخش زیادی از این موفقیت را مدیون بازیگرانم هستم. کسانی که چهره‌های سینمایی نبودند اما در حوزه خودشان مطرح هستند و توانا.

مرجان اشرفی‌زاده در پایان گفت: تله فیلم‌ها را نباید دست کم گرفت. اگر نگاه درستی به آنها بیندازیم متوجه می‌شویم بسیاری از این تجربه ها می توانند بازار خوبی داشته باشند. ای کاش سرسری از کنارشان عبور نکنیم.

«بهارنارنج» به تهیه کنندگی علی تقی‌پور چهارمین فیلم بلند ویدئویی مرجان اشرفی‌زاده است و در آن مسعود کرامتی، نازنین فراهانی، عرفان ابراهیمی، معصومه قاسمی‌پور و … داستان چند دوست قدیمی را روایت می‌کند که هر کدام با ماجراهایی روبرو می‌شوند که آنان را بیشتر از قبل به هم پیوند می‌زند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>