سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۳۹۳ در ۸:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

«کالسکه» به «عصر جدید» رسید/ تدوین «دریاکنار» تمام شد

darya-kenar

فیلم سینمایی «دریاکنار» ساخته آرش معریان روزهای آخر تدوین را سپری می‌کند.

فیلم سینمایی «دریاکنار» ساخته آرش معریان روزهای آخر تدوین را سپری می‌کند.

محسن وزیری تهیه‌کننده این فیلم به سوره سینما گفت: سازنده موسیقی این فیلم هفته آینده مشخص می‌شود. اگر چه تازمان سی و سومین جشنواره فیلم فجر مراحل فنی فیلم به پایان می‌رسد اما امیدوارم با توجه به محدودیتی که تعداد فیلم‌ها در جشنواره دارند «دریاکنار» به بخش مسابقه راه یابد و اولین رونمایی فیلم را در جشنواره فجر داشته باشیم. این فیلم دارای مضمون اخلاقی است و به مساله غیبت اشاره دارد.

وی افزود: فیلم سینمایی «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان از آذرماه اکران خود را به عنوان فیلم میهمان در سینما «عصرجدید» آغاز می‌کند. این فیلم بعد از پایان نمایش «مستانه» به سرگروهی این سینما به اکران خود ادامه می‌دهد. در نظر داریم «کالسکه» را در ۵۰ سالن اکران کنیم. همچنین آنونس را به سینماها سپردیم و تیزر هم از روز آغاز اکران روی آنتن تلویزیون می‌رود.

در «کالسکه» دانیال عبادی، سارا منجزی، بهنوش بختیاری، مهران غفوریان و … بازی کردند. در «دریاکنار» سحر قریشی، امید علومی، فریبا نادری، نادر سلیمانی، داریوش سلیمی، سارا منجزی، سیروس گرجستانی، فلور نظری، فتحعلی اویسی، زهره حمیدی، سیدمحمدعلی وزیری، سیدمحمدرضا وزیری و ساناز میرشاهی بازی کردند.