سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آبان ۱۳۹۳ در ۱:۵۲ ب.ظ چاپ مطلب

تبریک مدیر عامل خانه سینما به رییس سازمان صدا و سیما

sarafraz

مدیر عامل خانه سینما انتصاب دکتر محمد سرافراز را به ریاست سازمان صدا و سیما تبریک گفت.

مدیر عامل خانه سینما انتصاب دکتر محمد سرافراز را به ریاست سازمان صدا و سیما تبریک گفت.

سوره سینما- در متن نامه محمد مهدی عسگرپور نوشته شده است:

جناب آقای دکترمحمد سرافراز/ ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

احتراماً وظیفه خود می دانم به نمایندگی از جامعه اصناف سینمای ایران انتصاب جنابعالی را به عنوان رئیس جدید رسانه ملی تبریک گفته و دوران موفقی را در تصدی این مسئولیت حساس و خطیر برای شما آرزو کنم.

اشارات و نکته سنجی جنابعالی بر تجمیع نخبگان بمنظور شناخت هر چه بیشتر این رسانه با ایجاد اتاق فکر مطلوب و برون رفت از انفعال و قرار گرفتن جایگاه واقعی صدا و سیما در سبد رسانه ای مردم و انجام مأموریت های ملی و جهانی این پدیده جریان ساز و تأثیر گذار ، امیدواری سینماگران را بعنوان بخش عظیمی از تولید کنندگان آثار بصری کشور به همراه دارد و یقیناً همکاری و همدلی صمیمانه آنان را به دنبال خواهد داشت.

خانه سینما ، بعنوان نهاد ملی و مدنی سینمای ایران ضمن استقبال از برنامه های جنابعالی که در آئین معارفه بصورت مختصر مطرح شد ، آمادگی تعامل بیش از پیش سینماگران را در نیل به این اهداف اعلام می نماید و از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در این مسیر خواهان است.

محمدمهدی عسگرپور/ مدیرعامل خانه سینما


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>