سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آبان ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

محمدعلی سجادی «حمید همای» را به جشنواره حقیقت می‌برد

hamid-homay

محمدعلی سجادی از آماده شدن فیلم «حمید همای» و تمایل برای نمایش آن در جشنواره سینماحقیقت خبر داد.

محمدعلی سجادی از آماده شدن فیلم «حمید همای» و تمایل برای نمایش آن در جشنواره سینماحقیقت خبر داد.

سجادی به سوره سینما گفت: من در چارچوب سینمایی که خودم نام آن را سینمای بی چیز گذاشته ام، سه فیلمنامه آماده داشتم که یکی از آنها را که قصه ای بود از دل شاهنامه، پارسال ساختم و در جشنواره هم به نمایش در آوردم. تا امروز اما اتفاق دیگری برای آن رخ نداده است. چندی پیش با سرمایه شخصی خودم ساخت فیلم «حمید همای» را آغاز کردم و حالا که مراحل فنی آن نیز به طور کامل پشت سر گذاشته شده، فیلم را به دبیرخانه جشنواره سینما حقیقت ارسال کرده ام و امیدوارم اتفاقات خوبی برایش رخ بدهد.

وی افزود: «حمید همای» از نگاه هما روستا به روایت بخش های ناگفته ای از زندگی حمید سمندریان می پردازد. راوی این قصه منم، اما همه چیز از دریچه چشم خانم روستا نگریسته می‌شود. مدت زمان این فیلم در حدود ۱۲۰ دقیقه است. در پرداخت خود، سعی کرده ام نگاهی به زندگی هر دوی این هنرمندان داشته باشم.

سجادی درباره دیگر کارهای خود نیز توضیح داد: به زودی برای بار دوم در گالری خورشید واقع در خیابان گرینویچ یک برنامه سیاوش خوانی خواهیم داشت. قبلا نیز این اجرا را با همکاری رویا تیموریان و مسعود رایگان تجربه کرده بودیم و تا قبل از زمستان امسال بار دیگر یک سیاوش خوانی تازه به راه می اندازیم.

محمدعلی سجادی فیلم‌های سینمایی «اثیری»، «رنگ شب»، «شیفته»، «مخمصه»، «جنایت» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>