سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آذر ۱۳۹۳ در ۹:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب

صفحه شخصی در اینستاگرام ندارم/ امیدوارم جشنواره فجر به نفع سینما باشد

afsaneh-pakroo

بازیگر مجموعه «در مسیر زاینده‌رود» اعلام کرد صفحه شخصی در اینستاگرام ندارد.

بازیگر مجموعه «در مسیر زاینده‌رود» اعلام کرد صفحه شخصی در اینستاگرام ندارد.

افسانه پاکرو بازیگر سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت: متاسفانه این روزها برای من اتفاقی افتاده که دوست دارم درباره آن در یک رسانه رسمی توضیح بدهم. من صفحه شخصی در اینستاگرام ندارم، در صورتی که خانم یا آقایی که من نمی‌شناسم، از طرف من یک صفحه در این فضا برایم ساخته است و از طرف من با مردم صحبت می کند. حتی پس از ارتباطی که در همان فضای مجازی داشتیم من گفتم که می توانند به عنوان صفحه هواداران چنین کاری را بکنند. اما متاسفانه دوباره شیطنت‌ها ادامه دارد. من از همین جا اعلام می‌کنم که چنین صفحه‌ای متعلق به من نیست. اما به زودی خودم صفحه‌ای ایجاد می‌کنم. با هواداران و مخاطبان عزیزم ارتباط خواهم داشت و عکس‌ها و فیلم‌های مرتبط با کارهایم را با آنها تبادل می‌کنم.

وی در ادامه درباره فعالیت‌های خود در زمینه سینما و تلویزیون گفت: من به تازگی به کشور بازگشتم و صحبت‌هایی برای حضور در چند فیلم سینمایی و سریال صورت گرفته که هنوز به توافق و نتیجه نهایی نرسیده‌ام. امسال ۴ فیلم بازی کردم که مشخص نیست کدام یک در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

پاکرو درباره احتمال حضور خود در جشنواره فیلم فجر گفت: من فکر می‌کنم فیلم هایی که با آقایان توکلی و علیرضا امینی کار کردم خوب هستند و قابلیت حضور در جشنواره فیلم فجر را دارند و احتمال این جریان زیاد است. هر چند که من مطلع نیستم. جشنواره فجر مهمترین رویداد سینمایی ما محسوب می‌شود و مهم است. پس من هم به عنوان یک بازیگر علاقه دارم آثاری که در آنها حضور دارم در جشنواره باشد و دیده شود.

بازیگر فیلم سینمایی «شبکه» در ادامه گفت: از سال اولی که با «رویای خیس» وارد جشنواره فیلم فجر شدم، اتفاق خوبی نیفتاد و فیلم را از جشنواره بیرون کشیدند. فیلم‌های دیگر هم تا حدودی دچار سرنوشت مشابه شدند و شانس دیده شدن در جشنواره فجر را که رویدادی مهم و موثر در سینمای ایران است، از دست دادم. از طرفی بعضی فیلم‌هایی که برای بازی نپذیرفته بودم در جشنواره حضور داشتند. راهیابی آثار به جشنواره فیلم فجر به دید و سلیقه مدیران هر دوره بستگی دارد و یک بازیگر نمی‌تواند در آن نقشی پررنگ داشته باشد.

وی در ادامه گفت: من انتظار دارم اتفاقاتی که می‌افتد به نفع سینمای کشور باشد و حق امثال من به عنوان بازیگری که بدون پشتوانه و حمایت خاص وارد این حرفه شده‌ام و حدود ۱۰ سال برای آن زحمت کشیده‌ام ضایع نشود. امیدوارم نگاه درست و مدیریت صحیح بر جریان سینما و جشنواره حاکم باشد. هر چند وقتی به جایگاه و ابراز لطف مخاطبانم نگاه می‌کنم خیلی خوشحال می‌شوم ، اما از مدیران و به خصوص همکارانم توقع دارم که دوستانه‌تر و بهتر به فعالیت های سینمایی توجه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>