سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آذر ۱۳۹۳ در ۱۲:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب

«فرزند چهارم» محبوب تماشاگران جشنواره کلکته/ «گلچهره» به زودی در آمریکا و اروپا

golchehreh-farzand4

نسخه دی وی دی فیلم سینمایی «گلچهره» ساخته وحید موسائیان در آمریکا و اروپا توزیع می‌شود.

نسخه دی وی دی فیلم سینمایی «گلچهره» ساخته وحید موسائیان در آمریکا و اروپا توزیع می‌شود.

وحید موساییان کارگردان سینما درباره حضور فیلم سینمایی «فرزند چهارم» در جشنواره فیلم کلکته هندوستان به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «فرزند چهارم» در فوروم بین‌المللی جشنواره کلکته حضور داشت و پس از اکران با استقبال مواجه شد و از سوی تماشاگران به عنوان محبوب‌ترین فیلم برگزیده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بازار بین‌المللی کلکته هر سال همزمان با این جشنواره بین المللی برگزار می‌شود، درباره فیلم سینمایی «گلچهره» افزود: لوح فشرده فیلم سینمایی «گلچهره» با تلاش و حمایت واحد بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی به زودی در آمریکا و کشورهای اروپایی عرضه می‌شود و در دسترس مخاطب بین‌المللی قرار می‌گیرد.

همچنین موسائیان درباره پروژه جدیدی که قصد دارد به زودی مراحل تولید آن را آغاز کند گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» را به نام خودم دریافت کردم و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارم. هنوز برخی مشکلات وجود دارد که در صدد رفع آنها هستم تا شرایط مناسب برای تولید این فیلم فراهم شود. به احتمال زیاد این فیلم را امسال کلید بزنم.

وحید موسائیان فیلم‌های سینمایی «گوشواره»، «خانه روشن»، «تنهایی باد» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>