سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آذر ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

«پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» در نیمه راه/ سینمای بوشهر در جشنواره فیلم فجر

amoo-sardar

فیلمبرداری فیلم سینمایی «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» به نیمه نزدیک شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» به نیمه نزدیک شد.

رضا صافی کارگردان این فیلم به سوره سینما گفت: بیش از سی در صد کار جلوی دوربین رفته و با توجه به روند کار تا زمان جشنواره فیلم آماده نمایش می‌شود. فیلمنامه را من و مریم رنجبر نوشته‌ایم و ناصر عنصری هم به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. حجت شورکی بازیگر قهرمان نوجوان قصه است و حسین قفلی، جوهر گلستانی، محمدحسین غریبی، مهرنوش ذوالفقاری، علی نیک فر، اصغر جوادی، احمد قربانی، گلسا موتمن در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

«پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده و دارای رگه های طنز است. شخصیت اول این قصه نوجوان ۱۵ ساله دبیرستانی است که در مسابقه مدرسه شرکت کرده و درباره زندگی و شخصیت رئیسعلی تحقیق می‌کند.

عوامل پشت دوربین عبارتند از مدیرتولید: مریم رنجبر، مدیر فیلمبرداری: سیدرضا مهیمنیان، صدابردار: مسیح سراج، طراح صحنه و لباس: نیلوفر فولادی، جلوه های ویژه کامپیوتری: جواد رمضانی، صداگذار: آرش قاسمی، تدوین: رضا صافی.

رضا صافی کارگردانی فیلم سینمایی «بالابان» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>