سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آذر ۱۳۹۳ در ۲:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

مسابقه یادداشت‌نویسی برای فیلم «میهمان داریم»/ یک جمله بنویسید، جایزه بگیرید

jayeze-darim

تماشاگران فیلم «میهمان داریم» محصول حوزه هنری می‌توانند برنده جایزه ویژه یک مسابقه فرهنگی باشند.

تماشاگران فیلم «میهمان داریم» محصول حوزه هنری می‌توانند برنده جایزه ویژه یک مسابقه فرهنگی باشند.

سوره سینما- حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برای فیلم «میهمان داریم» که هم اکنون در سینماهای تهران و شهرستانها اکران عمومی شده است، مسابقه یادداشت نویسی برگزار می کند. این مسابقه با عنوان « یادداشتی برای یک میهمان» برگزار می شود. علاقمندان و مخاطبین این فیلم سینمایی می توانند با نوشتن یک جمله یک خطی درباره فیلم سینمایی «میهمان داریم» در این مسابقه شرکت کنند.

برگه شرکت در این مسابقه از امروز ۸ آذر ماه در گیشه سینماهای نمایش دهنده فیلم «میهمان داریم» و مراکز فرهنگی هنری ارائه می شود و مخاطبین می توانند پس از نگارش جمله خود در قسمت مربوطه از آن توسط گوشی همراه عکس گرفته و از طریق ایمیل و یا مراجعه به وب سایت میهمان داریم یادداشت خود را ارسال کنند.

داوران پس بررسی مطالب ارسال شده به ۵ جمله برتر جوایزی را اهدا می کنند. آدرس وب سایت فیلم میهمان داریم  www.mihmandarim.ir است. آدرس ایمیل این مسابقه نیز بدین شرح است: info@mihmandarim.ir

jayeze-darim-poster

جوایز این مسابقه عبارتند از نفر اول ۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال، نفر دوم ۱۷۰۰۰۰۰۰ ریال، نفر سوم:۱۴۰۰۰۰۰۰ ریال، نفر چهارم:۱۱۰۰۰۰۰۰ ریال و نفر پنجم:۸۰۰۰۰۰۰ ریال. فیلم سینمایی «میهمان داریم» به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه کنندگی منوچهر محمدی از ۲۱ آبان ماه در گروه سینمایی استقلال اکران عمومی شده است.

در این فیلم پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، محمد و مهدی صادقی به ایفای نقش می‌پردازند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>