سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

استقبال دانشجویان از «میهمان داریم» فوق‌العاده است

mihman-sepideh

مدیر سینما سپیده از استقبال دانشجویان از فیلم سینمایی «میهمان داریم» صحبت کرد.

مدیر سینما سپیده از استقبال دانشجویان از فیلم سینمایی «میهمان داریم» صحبت کرد.

حسین کشاری به سوره سینما گفت: سینما سپیده از امروز یکشنبه ۹ آذرماه به مدت یک هفته به طور کامل در اختیار جشنواره فیلم حقیقت قرار گرفته و بنابراین نمایش دو فیلم «میهمان داریم» و «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» با وقفه روبرو شد، اما پس از پایان جشنواره دوباره اکران آنها را شروع می‌کنیم. این دو فیلم به مدت ۱۰ روز تا هشتم آبان روی پرده قرار داشتند و ما از استقبال مخاطب به وجد آمدیم.

وی افزود: «میهمان داریم» بسیار مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته و این موضوع برای من باعث خوشحالی است، توجه جوانان به فیلم محمدمهدی عسگرپور که از نسل جنگ می‌گوید اتفاق مهمی است. این فیلم در سالن کوچکتر سینما سپیده به نمایش در آمده بود و با اینکه آنجا فقط ۷۰ نفر ظریفت دارد در چند سانس آخر فیلم، قبل از شروع جشنواره حقیقت، ۲۵۱ نفر به تماشا نشستند. فیلم قربان محمدپور در شب آخر اکرانی با ۵۰۰ نفر تماشاگر داشت. من اطمینان دارم بعد از این یک هفته و با شروع دوباره نمایش این دو فیلم، سیل مخاطب باز هم به سمت ما سرازیر خواهد شد.

مدیر سینما سپیده گفت: سینما سپیده جایگاه خود را نزد مخاطب سینمارو پیدا کرده است. فیلم «آتش بس ۲» در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان فروخت و با توجه به نیم‌بها بودن قیمت بلیت، این اتفاق جای خوشحالی دارد. این سینما امروز که افتتاحیه جشنواره حقیقت به حساب می آید، از اولین سانس، پذیرای تماشاگران بوده و با توجه به تبلیغاتی که امسال نسبت به پارسال بیشتر بود، امیدواریم تا پایان جشنواره این رونق ادامه داشته باشد. درست است که تماشای فیلم های جشنواره برای دوستداران فیلم مستند رایگان است، اما هر سینماداری از آشتی مردم با سالن نمایش فیلم خود خوشحال می‌شود چون یک نگاه آینده نگر دارد.

حسین کشاری در پایان درباره جشنواره فیلم فجر پیش رو گفت: ما از الان برای شروع این رویداد آماده هستیم و می‌توان گفت همه بروز رسانی‌ها انجام شده است. با فرا رسیدن زمستان و پس از آن شروع جشنواره فیلم فجر نیز آماده پذیرایی از دوستداران آن خواهیم بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>