سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۳۹۳ در ۱:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب

«تراژدی» مخاطب جذب می‌کند/ حال عمومی سینما خوب است

Terajedy (8)

کارگردان فیلم «تراژدی» او وضعیت عمومی سینمای ایران در این روزها ابراز رضایت کرد.

کارگردان فیلم «تراژدی» او وضعیت عمومی سینمای ایران در این روزها ابراز رضایت کرد.

آزیتا موگویی کارگردان فیلم سینمایی «تراژدی» درباره این اثر که در روزهای آینده در سینماها اکران می‌شود، گفت :به نظرم شرایط فعلی سینما خوب است و مردم بیش از گذشته از سینما رفتن استقبال می کنند و در واقع دوباره این عادت در آنها بوجود آمده است و یک عده آن را به عنوان یک تفریح سالم و عده‌ای هم فراتر از تفریح و با نگاه متفاوت می‌نگرند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر فیلم های خوبی روی پرده سینماها قرار دارند گفت: فیلم سینمایی «تراژدی» قصه ملموسی دارد و برای طیف های مختلف جامعه شخصیت‌ها و فضاهای باورپذیری دارد. ضمن اینکه بازیگران مطرح و سرشناسی نیز در این اثر حضور دارند که در استقبال مخاطب از اثر موثر خواهد بود و در مجموع به نظر می رسد که شرایط خوبی برای اکران فیلم وجود دارد.

این کارگردان در ادامه افزود: «تراژدی» به لحاظ مضمون و موضوع ظرفیت این را دارد که مخاطبان بالقوه خود را جذب کند و بقیه عواملی که در روند اکران موثر است ، بستگی به اقدامات ما در زمینه تبلیغات دارد که تا چند روز آینده و با شروع اکران همه چیز مشخص خواهد شد و باید منتظر بمانیم ، هر چند که تقریبا روند تبلیغاتی کار خوب بوده و در روزهای آتی بیلبوردها نصب می‌شود و تیزرها نیز پخش می شود و در فضای مجازی هم تبلیغات صورت خواهد گرفت.

موگویی که سال گذشته با فیلم «تراژدی» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت ، درباره علت اینکه در سال جاری کاری را برای حضور در جشنواره و سپس اکران عمومی در نظر نداشته است گفت: من حدود ۹ ماه بصورت خیلی فشرده بعنوان مجری طرح درگیر فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» به تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی و کارگردانی احمد رمضان‌زاده بودم که مجال کار دیگری را نمی داد و این فیلم اکنون آخرین مراحل فنی را پشت سر می گذارد و برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

وی درباره شرایط کلی سینما و جشنواره فیلم فجر این دوره ادامه داد: به دلیل مشغله کاری که داشتم ، زیاد در جریان روند تولید فیلم ها نبودم ، ولی چند فیلم هست که برای تماشای آنها مشتاقم، اما با این وجود امیدوارم امسال هم جشنواره خوبی داشته باشیم ، هر چند که فکر می‌کنم حال عمومی سینمای کشور خوب است و انرژی مثبتی در میان سینماگران و هنرمندان وجود دارد.

همچنین موگویی درباره اکران خصوصی «تراژدی» میز گفت: ما یک اکران خصوصی پیش از این داشتیم و با اکران عمومی فیلم نیز مراسم دیگری خواهیم داشت که اطلاعات دقیق آن بزودی در رسانه ها منتشر می‌شود.

«تراژدی» جایگزین فیلم «آتش بس ۲» در گروه سینمایی فرهنگ می‌شود و داستان زندگی مردی به نام قاسم را روایت می کند که برای جبران غرور از دست رفته‌اش تصمیم عجیبی می‎گیرد. مهدی هاشمی، بهرام رادان، حسین یاری، رویا نونهالی، پانته‌آ بهرام، پیام دهکردی، پژمان هادوی و امید روحانی بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>