سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آذر ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

عبدلی «بازی سه نفره» را تمام کرد/ احتمال حضور در جشنواره فیلم فجر با «آخرین لحظه»

shahram-abdoli

شهرام عبدلی با فیلم «آخرین لحظه» به سی و سومین جشنواره فجر می‌رود.

شهرام عبدلی با فیلم «آخرین لحظه» به سی و سومین جشنواره فجر می‌رود.

عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: به تازگی بازی در فیلم تلویزیونی «بازی سه نفره» به کارگردانی نوید مدبر را به پایان رساندم که در آن ارژنگ امیرفضلی، لیلا بوشهری، پرستو صالحی، یوسف صیادی و رامبد شکرآبی به همراه حدیث فولادوند حضور داشتند و به احتمال فراوان از طریق تلویزیون و شبکه نمایش خانگی عرضه می‌‌شود.

وی درباره حضور در سینما گفت: فیلم تلویزیونی «اسم رمز خیانت» به کارگردانی سعید عالم‌زاده را نیز آماده نمایش دارم که یک اثر جاسوسی و پلیسی با تولید دشوار بود و به دلیل برخورداری از لوکیشن‌های متعدد و بازیگران زیاد پروژه سنگینی برای تلویزیون محسوب می‌شود. در این فیلم عبدالرضا اکبری، رامتین خداپناهی، فخرالدین صدیق شریف و مهدی امینی‌خواه حضور دارند که برای پخش از تلویزیون آماده است.

عبدلی به فیلم سینمایی «آخرین لحظه» به کارگردانی پرویز جعفری اشاره کرد و گفت: این فیلم سینمایی هم داستانی جذاب در فضایی پلیسی و معمایی دارد که به سفارش ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید شده است. بنا بود اولین اکران آن در جشنواره فیلم فجر باشد که هنوز به طور قطع وضعیت نمایش آن مشخص نیست. در این فیلم سینمایی عبدالرضا اکبری، مهدی امینی‌خواه، فلور نظری، پندار اکبری و مهدی مقدم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این بازیگر درباره جشنواره فیلم فجر گفت: با توجه به اینکه در سال جاری شاهد هستیم فیلمسازان جوان بیش از گذشته وارد عرصه شده‌اند و در جشنواره امثال حضور پررنگی دارند، به نظر می‌رسد که باید با آثار خیلی جسورانه و خلاقانه از سوی آنها روبرو شویم. پیش بینی می‌کنم به همین دلیل و حضور کارگردانان جوان و با استعداد جشنواره از کیفت بهتری نسبت به دوره قبل برخوردار باشد.