سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ آذر ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

«سیزده» ۱۰ دی‌ماه اکران عمومی می‌شود/ «بیگانه» به شهرستان‌ رسید

sizdah

فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی از ۱۰ دی‌ماه اکران عمومی می‌شود.

فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی از ۱۰ دی‌ماه اکران عمومی می‌شود.

سعید سعدی پخش کننده فیلم سینمایی «سیزده» به سوره سینما گفت: از چهارشنبه ۱۲ آذرماه فیلم سینمایی «بیگانه» به کارگردانی بهرام توکلی با ۱۰ سالن سینما در تهران روی پرده رفت و تا ۵ روز دیگر هم به تعداد سالن‌های نمایش دهنده آن افزوده خواهد شد. ضمن اینکه اکران فیلم در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و … به صورت همزمان آغاز شده است.

این تهیه کننده افزود: فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور را دارم که هم اکنون مرحله فیلمبرداری را سپری می‌کند . صابر ابر، نگار جواهریان، اکبر عبدی و افسانه چهره آزاد بازیگران فیلم هستند که اولین تجربه کارگردانی ملاقلی‌پور است را به جشنواره فیلم فجر می‌رسانند و دفتر فیلم نسیم صبا این یک اثر به جشنواره می رود.

وی ادامه داد: تا قبل از شروع جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی «سیزده» را برای نمایش داریم که از ۱۰ دی روی پرده می‌رود . این فیلم در حال حاضر سرگروه ندارد اما اگر تا موعد اکران سرگروه نباشد به صورت آزاد آن را نمایش خواهیم داد. بعد از جشنواره صف اکران طولانی خواهد شد و ممکن است همین فرصت را هم از دست بدهیم.

فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت. امیر جعفری، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، ریما رامین‌فر و مهران احمدی بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>