سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۹:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش «میهمان داریم» در فرهنگسرای اندیشه

mihman-darim

فیلم سینمایی «میهمان داریم» محصول حوزه هنری با حضور پرستویی، خردمند، شعیبی و گلستانی به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «میهمان داریم» محصول حوزه هنری با حضور پرستویی، خردمند، شعیبی و گلستانی به نمایش در می‌آید.

سوره سینما- فیلم «میهمان داریم» ساخته محمد مهدی عسگرپور ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۱۸ آذرماه با حضور بازیگران و عوامل فیلم به نمایش در می آید وپس از آن جلسه نقد و بررسی این اثر برگزار می شود. پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، محمد مهدی عسگرپور نویسنده و کارگردان و منوچهر محمدی تهیه کننده در این جلسه حضور دارند.

همچنین پس از نمایش این اثر جلسه نقد و بررسی با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار می شود. در این مراسم تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز حضور دارند که طی مراسمی توسط عوامل از آنها تقدیر می شود. اکران فیلم سینمایی «میهمان داریم» اخرین ساخته محمد مهدی عسگرپور از ۲۱ آبان ماه در تهران و شهرستان‌ها آغاز شده است.

در این فیلم پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، محمد و مهدی صادقی به ایفای نقش می پردازند. عوامل تولید «میهمان داریم» عبارتند از:نویسنده و کارگردان:محمد مهدی عسگرپور، مدیرفیلمبرداری:محمد آلادپوش، طراح گریم:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:کیوان مقدم، صدابردار:ساسان نخعی، تدوین: محمدرضا موئینی وهدی موئینی، صداگذار:سید محمد کشفی، موسیقی:علیرضا کهن دیری و تهیه کننده:منوچهر محمدی. این فیلم محصول حوزه هنری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>