سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۳۹۳ در ۱:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب

هویت نسل جوان سوژه فیلم معتمدی/ هنرمندان موسیقی پاپ در «بوف کور»

ahmadreza-motamedi

فیلم «بوف کور» به کارگردانی احمدرضا معتمدی موضوعی درباره جوانان دارد.

فیلم «بوف کور» به کارگردانی احمدرضا معتمدی موضوعی درباره جوانان دارد.

محمد خزاعی تهیه‌کننده این فیلم به سوره سینما گفت: این فیلمنامه بعد از دو سال توانست پروانه ساخت بگیرد و هنوز بازنویسی آن را شروع نکردیم. ضمن اینکه با توجه به شرایط عوامل تصمیم قطعی برای مشخص کردن زمان تولید نگرفته اند، بخشی از فیلمبرداری در کشتی انجام می‌شود. تیم تولید در حال ارزیابی هستند که اگر امکانش بود در زمستان اگر نه بعد از آن، کار را کلید بزنیم.

وی افزود: بحث هویت اصلی‌ترین موضوعی است که احمدرضا معتمدی در تازه‌ترین فیلم خود به آن اشاره می‌کند. این فیلم مانند سایر آثار کارگردان با نگاهی عمیق و فلسفی همراه است و دنیا را از زاویه دیگری برانداز می‌کند با این تفاوت که در «بوف کور» سوژه اصلی جوانان هستند و زندگی از نگاه این نسل به تصویر کشیده می‌شود.

خزاعی در رابطه با انتخاب بازیگران افزود: هر فیلمی بنا به ضرورت قصه بازیگران متفاوتی می‌خواهد، هم بازیگر حرفه ای و هم بازیگرانی که شاید شهرت کمتری داشته باشند. علاوه بر این بنا به روایت داستان هنرمندانی از دنیای موسیقی پاپ و سنتی هم در این فیلم سینمایی هنرنمایی می‌کنند.

احمدرضا معتمدی فیلم‌های سینمایی «قاعده بازی»، «هبوط»، «آلزایمر» و … را ساخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>