سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

یزدان‌بخش با «بهمن» و « نزدیکتر» به جشنواره فیلم فجر می‌رود

yazdanbakhsh1

شیرین یزدان‌بخش با فیلم‌های سینمایی «بهمن» و «نزدیکتر» به سی و سومین جشنواره فیلم فجر می‌رود.

شیرین یزدان‌بخش با فیلم‌های سینمایی «بهمن» و «نزدیکتر» به سی و سومین جشنواره فیلم فجر می‌رود.

یزدان‌بخش بازیگر سینما و تلویزیون درباره فیلم های سینمایی که در سال ۹۳ بازی کرده و در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت به سوره سینما گفت: من دو فیلم سینمایی داشتم به نام‌های «بهمن» به کارگردانی مرتضی فرشباف که دومین فیلم او محسوب می‌شود و فیلم سینمایی «نزدیکتر» به کارگردانی مصطفی احمدی که به عنوان فیلم اولی به جشنواره می‌رود.

وی ادامه داد: شرایط در هر دو اثر رضایت بخش و خوب بود و در فیلم سینمایی «بهمن» من نقش کوچکی را بر عهده دارم، اما در فیلم سینمایی «نزدیکتر» نقش مادر خانواده ای را که قصه درباره آنهاست، بازی می‌کنم. با بیشتر هنرمندانی که در این کار ایفای نقش می کنند بازی دارم. فکر می کنم با توجه به فیلمنامه ای که مطالعه کردم، اثر خوب و قابل توجهی باشد که مخاطب را راضی کند.

یزدان‌بخش درباره کیفیت دو فیلمی که در آنها حضور داشته و پیش بینی موفقیت آنها در جشنواره گفت: من به هیچ عنوان نمی‌توان قضاوت و پیش بینی داشته باشم و دوست دارم به عنوان یک تماشاگر آثار را ببینم و مباحث تکنیکی تر و فنی تر را به صاحب نظران این عرصه بسپارم ، در مقابل به عنوان بازیگر وظیفه دارم درخواستی که کارگردان دارد را به نحو احسن در مقابل دوربین اجرا کنم.

yazdanbakhsh2

این بازیگر درباره جوانانی که در این دوره حضور محسوسی در جشنواره فیلم فجر خواهند داشت گفت: درست است که بحث نبوغ و استعداد و درک هنری در بین جوانان وجود دارد و لازمه کار است، اما جدای از این مسائل مبحثی که بشدت تاثیرگذار است و باید به آن توجه کرد ، تداوم حمایت از فیلم هایی است که در جشنواره موفق می‌شوند و در اصل شرایط تولید و اکران باید در کنار هم از سطح قابل قبولی برخوردار باشد و انتظار هنرمندان جوان را برآورده کند.

بازیگر فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» ادامه داد: باید شرایط برای جوانان هنرمند مناسب باشد،به عنوان مثال یک بازیگر با امید و انرژی سراغ بازی در یک اثر می‌رود تا توانایی خود را به نمایش بگذارد و زمانی که با مشکلاتی مواجه شده و اثر دیده نمی‌شود، آن جوان سرخورده و نامید می‌شود که باید به چنین نکاتی توجه داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>