سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۵ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش زمستانی «حوض نقاشی» در کانادا/ محصول حوزه هنری در یک جشنواره دیگر

hoze-naghashi

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» محصول حوزه هنری در جشنواره ویکتوریای کانادا روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» محصول حوزه هنری در جشنواره ویکتوریای کانادا روی پرده می‌رود.

سوره سینما- «حوض نقاشی» ساخته مازیار میری که جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و سیمرغ بهترین طراحی صحنه و لباس سی و یکمین جشنواره فجر را به خود اختصاص داده، در جشنواره پوسان کره جنوبی، اجیال قطر، شانگهای چین، فوکواوکای ژاپن و آسیا پاسفیک به نمایش در آمده و جایزه یونسکو بهترین فیلم بلند را از جشنواره آسیا پاسفیک دریافت کرده است. این فیلم در جشنواره کودک شارجه جایزه بهترین فیلم بلند را از آن خود کرد.

شهاب حسینی، نگار جواهریان، سپه‌رام فرزامی، سیامک احصایی، فرشته صدرعرفایی و … بازیگران این فیلم هستند. «حوض نقاشی» را منوچهر محمدی تهیه کرده است. هدف از برگزاری جشنواره ویکتوریا این است که از طریق فیلم، جوانان را با سبک زندگی، ایده‌های فرهنگی، هنری و فلسفی آشنا کند. این جشنواره در صدد ترغیب جوانان به خلق نوآوری و خلاقیت هنری است. در این جشنواره بیش از ۱۰۰ عنوان فیلم بلند، مستند و کوتاه به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره ویکتوریا از ۱۷ تا ۲۶ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>