سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۸ ب.ظ چاپ مطلب

شریفی‌نیا: مطمئن باشید این خانم ، فیلم خلاف شرع بازی نکرده است

sharifi-nia

محمدرضا شریفی‌نیا از بازیگران فیلم سینمایی «گام‌های شیدایی» تأکید کرد لوریت حنیفو هیچ فیلم مسئله‌دار و خلاف شرع در کارنامه بازیگرش ندارد.

محمدرضا شریفی‌نیا از بازیگران فیلم سینمایی «گام‌های شیدایی» تأکید کرد لوریت حنیفو هیچ فیلم مسئله‌دار و خلاف شرع در کارنامه بازیگرش ندارد.

نشست خبری فیلم سینمایی «گام‌های شیدایی» به کارگردانی حمید بهمنی با حضور عوامل فیلم و اهالی رسانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حمید بهمنی درباره شکل‌گیری پروسه تولید این فیلم گفت: ابتدای ماه رمضان سال گذشته طرحی از طرف مؤسسه شهید آوینی به من پیشنهاد شد. این طرح در ابتدا چیزی شبیه یک نوشته دانشجویی بود. با کمک مهدی سجاده‌چی ظرف مدت سه ماه فیلمنامه کامل را نوشتیم.

محمد قهرمانی تهیه‌کننده فیلم در ادامه درباره اینکه چرا به سراغ چنین سوژه‌ای رفته است گفت: همیشه دوست دارم به حیطه‌ای ورود کنم که برخی تهیه‌کننده‌ها ورود نمی‌کنند. من موضوع ضد استکباری را دوست دارم و از پروژه‌هایی با این موضوع استقبال می‌کنم.

حمید بهمنی کارگردان فیلم در پاسخ به این سؤال که چرا بازیگر زن فیلم در ایران بدون حجاب بازی کرده است گفت: سعی کردیم بازیگری را انتخاب کنیم که اهل کتاب باشد که اگر قرار بود بدون حجاب در ایران بازی کند مشکل شرعی نداشته باشد.

این بازیگر از بین بازیگران خوب لبنانی انتخاب شدو هوش بسیار خوبی داشت. تسلط به زبان انگلیسی و روسی هم از انگیزه‌های ما برای انتخاب خانم لوریت حنیفو بود. او یکی از کم‌حاشیه‌ترین و بهترین بازیگران لبنان است.

محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر و بازیگردان فیلم در ادامه درباره انتخاب لوریت حنیفو گفت: حنیفو یکی از بی‌حااشیه‌ترین بازیگران لبنانی است. مطمئن باشید او در هیچ فیلم مسئله‌داری و خلاف شرع بازی نکرده است. تمام بازی‌های او در فیلم‌های حساب‌ شده است.

لوریت حنیفو بازیگر نقش اصلی فیلم در ادامه این نشست گفت: من فیلمنامه و داستان را دوست داشتم. به قصه فیلم که به استکبار جهانی اشاره داشت علاقه داشتم. همیشه عرب‌ها در فیلم‌های غربی‌ها با دید بدی نشان داده می‌شوند. این مسائل باعث شد برای بازی در این فیلم احساس مسئولیت کنم.