سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آذر ۱۳۹۳ در ۲:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

ادامه تصویربرداری «تعبیر وارونه یک رویا» در تهران

tabir-varoone-yek-roya

تصویربرداری مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» به تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی در ایران ادامه می‌یابد.

تصویربرداری مجموعه «تعبیر وارونه یک رویا» به تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی در ایران ادامه می‌یابد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سریال «تعبیر وارونه یک رویا»، سید کمال طباطبایی، تهیه‌کننده این سریال که فریدون جیرانی کارگردانی آن را برعهده دارد، گفت: عوامل این سریال اکنون در ارمنستان و در لوکیشن خارجی تولید سریال حضور دارند و فیلمبرداری این سریال در این کشور در حال پیگیری است. سریال «تعبیر وارونه یک رویا» را فریدون جیرانی کارگردانی می‌کند و با توجه به اینکه صحنه‌های آخر این سریال در ارمنستان در حال فیلمبرداری است، احتمالا گروه تولید سریال تا حدود ۱۵ روز دیگر به ایران باز می‌گردند و کار خود را در لوکیشن‌های تهران ادامه خواهند داد.

طباطبایی به آب و هوای نامناسب ارمنستان اشاره کرد و گفت: در ارمنستان سرمای هوا و یخبندان شرایط کار را برای گروه تولید بسیار سخت کرد ولی با تلاش زیاد بهترین عملکرد را در این زمان داشتیم و راندمان‌ تولید به نسبت شرایط کلی در حد مطلوبی قرار دارد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که سریال برای پخش در فروردین سال آینده آماده شده و به پخش از آنتن شبکه یک برسد.

تهیه‌کننده سریال «تعبیر وارونه یک رویا» درباره روند کار در ارمنستان توضیح داد: در کشور ارمنستان علاوه بر بازیگران ایرانی از حدود ۱۲ تا ۱۵ بازیگر در نقش‌های اصلی و حساس و البته برخی نقش‌های فرعی استفاده کردیم که این بازیگران ارمنستانی و روسی بودند. سریال «تعبیر وارونه یک رویا» توسط معاونت سیما و شبکه اول تولید شده و از همین شبکه پخش خواهد شد.

تاکنون همه بازیگران اصلی سریال «تعبیر وارونه یک رویا» همچون امیر جعفری، داریوش ارجمند، پانته‌آ بهرام‌ و فرهاد قائمیان مقابل دوربین رفته‌اند. امیر جعفری در «تعبیر وارونه یک رویا» نقش یک مامور امنیتی ایرانی را ایفا می‌کند و داریوش ارجمند نیز ایفای نقش یک کارشناس امنیتی را برعهده دارد.

«تعبیر وارونه یک رویا» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با موضوعی جاسوسی – پلیسی برای پخش از شبکه یک سیما در حال ساخت است. این سریال با نام قبلی «خانه امن» درباره ترور دانشمندان هسته‌‍‌ای ایران است. «تعبیر وارونه یک رویا» داستان جاسوسی پیچیده‌ای دارد و قصه در خارج از ایران شروع و به داخل ایران کشیده می‌شود.

داستان درباره امیر جعفری است که نقش یک مامور امنیتی کشور را بازی می‌کند، از طرف یکی از منابع خبری و رابط‌های خود در خارج از ایران متوجه می‌شود قرار است یکی از دانشمندان نامدار هسته‌ای کشور را ترور کنند، اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و داستان آن‌قدر پیچیده می‌شود که زندگی مامور امنیتی هم تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. پیگیری ماموران، عملیات ترور را با شکست روبه‌رو می‌کند، اما ماجراهای پیچیده جاسوسی دیگری شکل می‌گیرد. داستان این سریال را فریدون جیرانی نوشته و همزمان با تصویربرداری، مشغول نگارش ادامه آن است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>