سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ دی ۱۳۹۳ در ۸:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب

بودجه مجموعه «زیر نور شمع» تامین نشده است

foroozesh

مجموعه «زیر نور شمع» به کارگردانی ابراهیم فروزش در انتظار تامین سرمایه است.

مجموعه «زیر نور شمع» به کارگردانی ابراهیم فروزش در انتظار تامین سرمایه است.

علیرضا سبط احمدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درباره زمان آغاز تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «زیر نور شمع» به کارگردانی ابراهیم فروزش به سوره سینما گفت: هنوز در انتظار تامین منابع مالی و بودجه مورد نیاز برای آغاز کار هستیم که این جریان در تغییر مدیریت‌ها در سازمان بررسی و پیگیری می شود تا به نتیجه برسد که هنوز ما پاسخی دریافت نکرده ایم و شرایط مانند گذشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه فیلمنامه «زیر نور شمع» بطور کامل نوشته شد است ادامه داد: اینکه چه زمانی شرایط برای شروع کار فراهم شود دست ما نیست. ما هم منتظر هستیم و در خصوص تغییرات احتمالی در فیلمنامه و نیاز به بازنویسی کار نیز طبیعی است که با تغییر مدیران و ورود تفکرات جدید امکان چنین چیزی هم وجود دارد ، اما هنوز در این باره مساله ای به ما ابلاغ نشده است .

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «خوب، بد، زشت» در ادامه گفت: ما مباحث مربوط به لوکیشن ها و مقدمات کار را نیز پیگیری و مشخص کرده ایم و فقط منتظر تایید سازمان و اختصاص بودجه برای شروع کار هستیم و فکر می کنم که به امید خدا زودتر این شرایط فراهم شود و کار را آغاز کنیم.

این سریال به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو در ۱۵ قسمت تهیه می‌شود و ابراهیم فروزش کارگردان فیلم‌های «شیر تو شیر» و «خمره» به همراه تیمی از نویسندگان، فیلمنامه «زیر نور شمع» را که اقتباسی از کتابی با همین نام از هوشنگ مرادی کرمانی است با نظارت کامل این نویسنده به نگارش در آورده اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>