سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب

«سه روز و دو شب» آماده پخش می‌شود/ داستان یک پسر قهرمان

marjan-ashrafi-zadeh

فیلم تلویزیونی «سه روز و دو شب» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده به زودی آماده پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «سه روز و دو شب» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده به زودی آماده پخش می‌شود.

مرجان اشرفی‌زاده کارگردان سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: فیلم تلویزیونی «سه روز و دو شب» را که پیش از این « ظهر روز سوم» نام داشت را در مهر ماه امسال تولید کردم و پس از آن نیز مراحل فنی کار دنبال شد و در حال حاضر تدوین آن به پایان رسیده است. در خصوص صداگذاری و آهنگسازی کار هنوز قراردادی منعقد نشده، اما افرادی را مدنظر داریم که به محض توافق نهایی کار صداگذاری و آهنگسازی نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرار بود کار را برای اواخر ماه صفر آماده بکنیم ادامه داد : به نظر می رسد که بدلیل تغییر ریاست سازمان صدا و سیما و تحولات حوزه مدیریتی تعللاتی صورت گرفت که باید منتظر ماند تا تکلیف مشخص شود . داستان فیلم تلویزیونی «سه روز و دو شب» که فیلمنامه آن براساس ایده ای از سید محمد بهشتی و به قلم جابر قاسمعلی نوشته شده و بازنویسی نهایی آن را هم خودم بر عهده داشته ام ، درباره یک پسر ورزشکار قهرمان است که در دوراهی کمک به مادرش که نیاز به کلیه دارد و مسیر قهرمانی ورزش قرار گرفته است .

اشرفی‌زاده با بیان اینکه زمان پخش این فیلم از شبکه های تلویزیونی مشخص نیست ادامه داد: در فیلم «سه روز و دو شب» که محمد صمدی پور مجری طرح و زهرا اسحاقیان تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته‌اند،  فریبا جدیکار ، پدرام شریفی، لیندا کیانی، خسرو شهراز، بهاره ریاحی، فرانک کلانتر ، علی مردانه و فرامرز روشنایی بازی کردند.

از دیگر عوامل این فیلم تلویزیونی می‌توان به تصویربردار: مجید گرجیان، صدابردار: مجید هاشمی پور، تدوین: سینا گنجوی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری ، طراح گریم : شهرزاد عقیلی و مدیربرنامه ریزی و دستیار کارگردان : سعید غلامی اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>