سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ دی ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب

برگزاری اکران خصوصی «چند متر مکعب عشق» با استقبال هنرمندان/ بنیامین بهادری در کنار سینمایی‌ها

ekran-mokaab-eshgh1

اکران ویژه فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» جمعه شب پنجم دی ماه با حضور جمعی از هنرمندان در تالار ایوان شمس برگزار شد.

اکران ویژه فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» جمعه شب پنجم دی ماه با حضور جمعی از هنرمندان در تالار ایوان شمس برگزار شد.

سوره سینما- چند روز از آغاز اکران عمومی فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی می‌گذرد. شب گذشته نمایش ویژه هنرمندان و اهالی رسانه این اثر، در حالی در تالار ایوان شمس برگزار شد که چهره های هنری به تماشای آن آمده بودند. داریوش فرهنگ، سعید سهیلی، ساعد سهیلی، آزیتا حاجیان، رامبد جوان، امیر سمواتی، مهرداد صدیقیان، لاله اسکندری، کیهان ملکی ، نادر فلاح ، میلاد کیمرام ، مجید یاسر ، سام قریبیان ، عمار تفتی ، خاطره اسدی ، علی شادمان ، رضا درمیشیان ، نوید محمدزاده ، بهرنگ علوی و … در این مراسم حضور داشتند.

اجرای این مراسم را فرزاد حسنی بر عهده داشت. او در ابتدا با اشاره به اینکه هیچکس مانند او نوید محمودی را نمی شناسد، از سوابق همکاری خود با برادران محمودی در دوران برنامه‌سازی برای تلویزیون سخن گفت و تأکید کرد جمشید محمودی به عنوان یک استعداد بالقوه در جریان این همکاری ها و توسط او و دوستان دیگر پشت صحنه کشف شده است. حسنی سپس از داریوش فرهنگ دعوت کرد تا روی سن بیاید و درباره فیلم چند کلامی صحبت کند. به گفته مجری، فرهنگ در روزهای جشنواره سال گذشته با حضور در برنامه «هفت» از «چند متر مکعب عشق» با لفظ فیلمی فوق العاده یاد کرده بود و به همین دلیل از همان روزها به عنوان یکی از حامیان اثر، معرفی شد.

ekran-mokaab-eshgh2

برادران محمودی نیز دقایقی روی سن آمدند و درباره مشکلات فیلم اول صحبت کردند. نوید محمودی گفت: در چند روزی که از اکران فیلم می گذرد، متوجه شده ام تهیه‌کنندگی چقدر کار سختی است . من باید به همه سالن‌های نمایش دهنده سر می زدم تا از کیفیت صدا و تصویر مطمئن شوم و …. . از همین جا به تهیه کنندگان حاضر در جمع مثل آقای سمواتی خسته نباشید می‌گویم و اقرار می کنم کار بسیار دشواری دارند.

بنیامین بهادری یکی از مهمانان ویژه این مراسم بود. قبل از نمایش فیلم، کلیپی که با تصویر و صدای او برای «چند متر مکعب عشق» آماده شده پخش شد. آنونس تبلیغاتی فیلم نیز با حضور رامبد جوان به نمایش در آمد. غایب بزرگ این جشن، حسیبا ابراهیمی بازیگر افغانی و ایفاگر نقش اول این فیلم بود. او هم اکنون در کشور خودش به سر می‌برد. «چند متر مکعب عشق» داستان عشق یک پسر ایرانی به دختری افغانی را روایت می کند. این فیلم مدتی پیش در بعضی از شهری افغانستان اکران شد. ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، مسعود میرطاهری و … بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>