سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ دی ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب

دو فیلم جدید در سینماهای اهواز/ سینماهای حوزه هنری میزبان فیلم‌های تازه

abrha-kaleskeh

فیلم‌های سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» و «کالسکه» در سینماهای حوزه هنری در اهواز روی پرده رفتند.

فیلم‌های سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» و «کالسکه» در سینماهای حوزه هنری در اهواز روی پرده رفتند.

سوره سینما- از امروز چهارشنبه ۱۰ دی ماه همزمان با تهران فیلم‌های سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» در سینما قدس و «کالسکه» در سینما اکسین اهواز به نمایش در می آیند. فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری با مشارکت حوزه هنری تولید شده و توانسته است دیپلم افتخار بهترین فیلم نامه در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و پروانه زرین بهترین بازیگر نوجوان بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان را کسب نماید.

حامد کمیلی و هدایت هاشمی، آفرین عبیسی،‌ نگار عابدی، مهدی قانع، مریم السادات هاشمی، محمدرضا اسکندری، و … در این فیلم بازی کردند. «کالسکه» از امروز چهارشنبه روی پرده سینما اکسین اهواز رفت. این فیلم به کارگردانی آرش معیریان قصه کشمکش و چالش‌های بین یک زوج جوان است بر سر اینکه در وطن بمانند یا مهاجرت کنند، ضمن اینکه شرایط اقامت در یک کشور دیگر برای آنان فراهم شده است. دانیال عبادی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری، حمید لولایی، مهران رجبی و سارا منجزی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم «کاغذ خروس نشان» صبح‌ها و «شیار ۱۴۳» بعداز ظهرها در سینما بهمن، «چند متر مکعب عشق» صبح‌ها و «خانه ای کنار ابرها» بعداز ظهرها درسینما قدس اهواز روی پرده می‌روند. سینما قدس، بهمن و اکسین در اهواز متعلق به حوزه هنری هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>