سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ دی ۱۳۹۳ در ۱۲:۲۸ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش دو زبانه فیلم «مجرد چهل ساله»/ امیدوارم «در مدت معلوم» عید اکران شود

mohsen-jahed

تهیه‌کننده «مجرد چهل ساله» گفت: اکران فیلم در سانس فوق‌العاده نوید روزهای پرفروش می‌دهد.

تهیه‌کننده «مجرد چهل ساله» گفت: اکران فیلم در سانس فوق‌العاده نوید روزهای پرفروش می‌دهد.

محسن جاهد به سوره سینما گفت: اگرچه خیلی دیر زمان اکران فیلم را به ما اعلام کردند و هنوز برخی سینماهای ما آماده نبودند با این وجود آخر هفته گذشته در سینما آزادی فیلم به سانس فوق العاده رسید و این نشان خوبی است که «مجرد چهل ساله» از روزهای پرفروش فاصله ندارد. تا الان ۲۱ سالن به این فیلم اختصاص داده شده و با برنامه های ویژه ای که در نظر گرفتیم به زودی در شهرستان‌ها هم اکران خواهیم داشت.

وی افزود: این فیلم بر اساس پیشنهاد دوستان به زبان ترکی هم دوبله شده است و در شهرهای آذری زبان روی پرده می‌رود البته تک سانس هایی هم به زبان فارسی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. بخشی از تبلیغات پیش از اکران انجام و بخش دیگر هم به صورت تیزر در حال آماده شدن است . اخیرا در تعاملی که با سازمان آب داشتیم قرار شد بیلبوردهای مشترکی در سطح شهر داشته باشیم تا هم تبلیغ فیلم باشد و هم پیام های صرفه جویی در مصرف آب در آن گنجانده شود.

جاهد درمورد سایر فعالیت هایش گفت: فیلم سینمایی «دیزین» به تازگی پروانه نمایش گرفته و به محض اینکه فرصت بیشتری داشته باشیم پیش‌تولید را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم اواخر بهمن‌ماه فیلم را کلید بزنیم. همچنین «در مدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی هم به دفتر جشنواره فرستاده شد اما امکان حضور پیدا نکرد و ما هم اصرار را صلاح ندانستیم. این فیلم برای مردم است و در صددیم بتوانیم در نوبت عید آم را اکران کنیم. «در مدت معلوم» اثر قابل اعتنایی است که لیاقت دیده شدن دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>