سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ دی ۱۳۹۳ در ۸:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب

«شاخ گوزن» آماده نمایش می‌شود

shakhe-gavazn

فیلم کوتاه «شاخ گوزن» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی روزهای آخر صداگذاری را پشت سر گذاشته و وارد مرحله تصحیح رنگ می‌شود.

فیلم کوتاه «شاخ گوزن» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی روزهای آخر صداگذاری را پشت سر گذاشته و وارد مرحله تصحیح رنگ می‌شود.

نجاتی در این باره به سوره سینما گفت: این فیلم کوتاه ۱۶دقیقه ای مرداد امسال جلوی دوربین رفت اما به خاطر وسواسی که داشتم ترجیح دادم مراحل فنی با تامل بیشتر طی شود. این فیلم اول فقط یک اسم بود که طرح آن کم کم در ذهن من شکل گرفت. ابتدا تصویر مرد و زنی در جاده را طرح کرده بودم که به فراخور قصه اشاره ای هم به شاخ گوزن می شود اما داستان و به خصوص پایان بندی بعدا نگارش شد.

وی افزود: داستان فیلم یه مساله اجتماعی را بیان می کند و درباره یک زن و شوهر است که با کوله ای از پول در جاده ای به دنبال شخصی به نام یعقوب می گردند. نقطه عطف این فیلم در پایان ماجراست. جایی که معلوم می شود این زوج چرا باید یعقوب را ملاقات کنند…. این فیلم بزودی برای حضور در جشنواره ها آماده خواهد شد. همه عوامل از سینماگران حرفه ای انتخاب شدند که کارنامه قابل قبولی را در سالهای فعالیت شان ارائه کرده اند.

مهدی ضیا چمنی، صحرا رمضانیان، امیر محاسبتی و  غلامرضا عارف نژاد در فیلم کوتاه «شاخ گوزن» بازی کردند. فهرست عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: رضا نجاتی، مشاور کارگردان: عادل تبریزی، مشاور فیلمنامه: رئوف دشتی، فیلمبردار: هاشم عطار، صدابردار: جواد مختاری، تدوین: عماد خدابخش، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی‌نژاد، گریم: محمد قلی نژاد،طراح صحنه و لباس: رضا نجاتی، منشی صحنه: نفیسه فرامرزی، عکاس: سینا قمصریان، بازیگران: مهدی ضیاء چمنی، صحرا رمضانیان، مهتاب قجاوند، امیر محاسبتی و غلامرضا عارف‌نژاد. تهیه کننده: رضا نجاتی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>