سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ دی ۱۳۹۳ در ۲:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

استقبال از عوامل «چند متر مکعب عشق» و بنیامین در سینما سپیده

benyamin-sepideh

اکران مردمی «چند متر مکعب عشق» با حضور برادران محمودی، ساعد سهیلی و بنیامین بهادری در سینما سپیده با استقبال گسترده روبرو شد.

اکران مردمی «چند متر مکعب عشق» با حضور برادران محمودی، ساعد سهیلی و بنیامین بهادری در سینما سپیده با استقبال گسترده روبرو شد.

سوره سینما- شب گذشته دوشنبه بیست و دوم دی‌ماه، نوید و جمشید محمودی، تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به اتفاق بازیگر اثر ساعد سهیلی ساعت ۲۰:۳۰ با حضور در سینما سپیده، در کنار خیل عظیمی از جمعیت، به تماشای فیلم نشستند. حضور بنیامین بهادری خواننده آنونس و تیتراژ این فیلم در سینما، یکی از اتفاقات ویژه این اکران بود.

حضور مردم به حدی بود که علاوه بر تکمیل ظرفیت سالن، عده ای از تماشاگران با نشستن روی صندلی های اضافه ای که مسوولان سینما برای رفاه حال آنان در گوشه و کنار سالن قرار داده بودند، فیلم را تماشا کردند. سینما سپیده تنها سالن نمایش دهنده فیلم در شهر تهران است که تمام ایام هفته با بلیت نیم بها پذیرای دوستداران سینماست.

ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، مسعود میرطاهری و … بازیگران این فیلم هستند که حوزه هنری پخش آن را برعهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>