سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ دی ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب

امتیاز «سایه‌های موازی» فیلمنامه آن است/ پورعرب در یک نقش تازه

tavakolnia-poorarab

تهیه‌کننده «سایه‌های موازی» فیلمنامه منسجم را ویژگی مثبت این فیلم دانست.

تهیه‌کننده «سایه‌های موازی» فیلمنامه منسجم را ویژگی مثبت این فیلم دانست.

علی توکل‌نیا درباره تازه ترین فیلم خود و حضور ابوالفضل پورعرب به سوره سینما گفت: پیش از این در دو فیلم سینمایی و یک تله فیلم با پورعرب همکاری داشتیم در «سایه های موازی» به فراخور نقش نیاز به یک کاراکتر مرد ۵۰ساله داشتیم و احساس کردیم او برای کار مناسب است. این بازیگر پیش از این قابلیت های خود را در «دست های آلوده» ، «چند می‌گیری گریه کنی» و همچنین تله فیلم «به خاطر سوگند» ثابت کرده بود در این فیلم هم او کنار سایر بازیگران بازی قابل قبولی به نمایش گذاشته است.

وی افزود: سه سال پیش فیلم «جابه جا» را کارگردانی کردم اما بعد از آن هیچ فعالیتی در سینما نداشتم چون فیلمنامه قابل دفاع پیدا نمی‌شود. سینمای ما به شدت مشکل قصه دارد. اگر این مساله حل شود فیلمسازان زیادی کارشان را دوباره آغاز می کنند. همین الان اگر فیلمنامه خوب دیگری پیشنهاد شود از ماه آینده من فیلم تازه را کلید خواهم زد.«سایه های موازی» یک فیلم اجتماعی است که فیلمنامه خوب ویژگی آن است.

توکل‌نیا گفت: علاوه بر پورعرب و شهاب حسینی ، سمیرا حسن پور از دیگر بازیگران نقش اصلی است که به زودی با فیلم «تمشک» به سینما می آید. همچنین حضور بازیگرانی چون سیامک صفری و حدیث فولادوند هم اگرچه نقش کوتاهی دارند اما قابل توجه است. در این فیلم هوشنگ توکلی هم حضور دارد این بازیگر از حضور پورعرب بسیار خوشحال بود و گفت ۷۰ درصد حضورم به خاطر ابوالفضل پورعرب است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: در حال حاضر سیامک مهماندوست تدوین را انجام می دهد تا با انجام مراحل فنی فیلم را برای اکران عمومی آماده کنیم. آثاری که در بخش خصوصی ساخته می‌شوند باید به اکران بیش از حضور در جشنواره اهمیت بدهند به همین خاطر صلاح نیست فیلم را یک سال دیگر نگه داریم. هرچند که برای اکران بخش خصوصی و دولتی ندارد و فیلم ها بهتر است به اکران عمومی بیش از هرچیز توجه داشته باشند.

فهرست عوامل این پروژه عبارتند از کارگردان: اصغر نعیمی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیر تولید: حسن توکل‌نیا، صدابردار همزمان: علیرضا برومند، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، تدوین: سیامک مهماندوست، دستیاراول کارگردان: مجید کرباسیان، دستیار دوم کارگردان: محسن نعیمی، منشی صحنه: شیما باقری، دستیار فیلمبردار: محمد خمیس آبادی، جانشین تولید: کوروش پیرهادی، مدیرتدارکات: محمد ولی احمدلو، عکاس: مهدی شعبانی، دستیار تدوین: ساسان نداف، گروه فیلمبرداری: مسعود میرزایی، هاشم درزی، علی آقایی، علیرضا حلوایی، مسئول دوربین: جعفر کشوری، اجرای چهره پردازی: روناک گلشن، منعم کثیرلو، هامین مرادی، گروه صحنه و لباس: سیدرضا شریعت‌زاده، آذر میدخت چگینی، گروه تدارکات: حسین خوانساری، سیدرضا قریسی، علی احمدزاده عمید، خیرالله رحمانی‌پور، سینه موبیل: اکبر ماندگار و بازیگران: ابوالفضل پورعرب، سمیرا حسن‌پور، سیامک صفری، هوشنگ توکلی، حدیث فولادوند. تهیه‌کنندگان: علی توکل‌نیا، حسن توکل‌نیا، محصول: یکتا فیلم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>