سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ دی ۱۳۹۳ در ۱۰:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب

«میهمان» در انتظار فرصت مناسب برای اکران عمومی

mihman

کارگردان «میهمان» یکی از دلایل احتمالی رد شدن فیلمش برای حضور در جشنواره فیلم فجر را کودکانه بودن آن توصیف کرد.

کارگردان «میهمان» یکی از دلایل احتمالی رد شدن فیلمش برای حضور در جشنواره فیلم فجر را کودکانه بودن آن توصیف کرد.

بهزاد رفیعی به سوره سینما گفت: ما فرم درخواست حضور در جشنواره فیلم فجر را برای فیلم سینمایی «میهمان» پر کرده بودیم اما در ترکیب آثار راه یافته قرار نگرفتیم. به درستی نمی‌دانم علت انتخاب نشدنمان چه بوده اما فکر می‌کنم چون مخاطب این فیلم کودک است، هیأت انتخاب جشنواره ما را در فهرست آثار قرار ندادند. «میهمان» چند ماه قبل هم بدون حضور خودم در جشنواره فیلم کودک اصفهان حضور داشت و هنوز به نمایش عمومی هم در نیامده است. امیدوارم فیلم در شرایط مناسب روی پرده برود.

وی افزود: این روزها دارم روی فیلمنامه «آی اول» کار می‌کنم. این فیلمنامه را که قبلا نوشته بودم و با مشاوره دوستانم آن را بازنویسی می‌کنم. معمولا هنگام کار روی هر فیلمنامه تمام هم و غم خود را صرف همان کار می کنم. مثلا الان چندان دغدغه اکران عمومی «میهمان» ذهنم را درگیر نکرده است. البته با توجه به اینکه این فیلم کودکان و نوجوانان را مورد خطاب قرار می دهد، احساس می کنم مهرماه آینده مناسب‌ترین زمان برای نمایش عمومی باشد.

بهزاد رفیعی یکی از دستیاران مجیدی مجیدی در فیلم «محمد ص» است. او امسال اولین فیلم خود را کارگردانی کرد. «میهمان» محصول حوزه هنری و درباره دخترکی است که مرغ خود را خیلی دوست دارد و تعدادی از بازیگران بومی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.