سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ دی ۱۳۹۳ در ۸:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب

محمدحسین لطیفی از پوستر «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» رونمایی کرد

yek-salam-4shanbe1

مراسم رونمایی از «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» شامگاه امروز با حضور وحید جلیلوند ، محمدحسین لطیفی و برزو ارجمند در پردیس ملت برگزار شد.

مراسم رونمایی از «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» شامگاه امروز با حضور وحید جلیلوند (کارگردان)، علی جلیلوند و محمدحسین لطیفی (تهیه کننده) و برزو ارجمند در پردیس ملت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم وحید جلیلوند در خصوص اینکه چرا فیلمی با این موضع ساخته است گفت: زمانی که داشتم روی فیلمنامه “چند ثانیه بیشتر” کار می کردم محمدحسین اسکندرزاده پیشامد و رخدادی که برایش پیش آمده بود را تعریف کرد بسیار متاثر شدم و تصمیم گرفتم این اتفاق را به صورت فیلمنامه درآورم. حدود ۴ ماه و نیم این فیلمنامه طول کشید.

لطیفی در ادامه عنوان کرد: در سریال قلب یخی نام وحید جلیلوند برده شد چون معتقد بودم و در سالها پیش وحید جلیلوند فیلمساز است و باید کار کند خدارا شاکرم که امروز اشتباه نکردم و کاری خوب به سینمای ایران اضافه شده است.

علی جلیلوند تهیه کننده این فیلم اضافه کرد: بیش از ۲۰ سال است که کنار برادرم کار می کنم که عموما دغدغه مشترکی داشتیم تقاوتی در سینما و تولیدات دیگر نمی دیدیم این موضوع که روی ما تاثیر گذاشت باعث شد که این امر به فیلمنامه تبدیل شود.

yek-salam-4shanbe2

در اواسط سال ۹۲ فیلمنامه آماده را کنار گذاشتیم و روی این فیلمنامه کار کردیم این موضوع مربوط به سینماست که بتوانیم آن را به درستی تعریف کنیم.

برزو ارجمند بازیگر این فیلم افزود: روزی که این فیلم پروانه ساخت گرفت آقای جلیلوند به من پیشنهاد بازی در این فیلم را داد.

ارجمند ادامه داد: بازی در این فیلم برایم ریسک بزرگی بود چرا که در ۲ ماه برای ۳ سکانس ۱۸ کیلو وزن کم کردم.

محمدحسین لطیفی دیگر تهیه کننده این فیلم یادآور شد: احساس می کنم این فیلم با استقبال خوبی روبرو شود چون با صداقت دردی را بیان می کند.

وی گفت: بدون شک وحید جلیلوند بهتر از من این فیلم را ساخت چون سوژه را به خوبی لمس کرده بود.

لطیفی در پاسخ به اینکه چه نیازی به تهیه کنندگی مشترک در این فیلم بود گفت: چون کار اول سینمایی وحید جلیلوند بود تصمیم گرفتم با علی جلیلوند تهیه کنندگی را بر عهده بگیریم تا وحید جلیلوند تمرکزش بر روی مسائل دیگر باشد.

وی با بیان اینکه این فیلم درونش جوشش دارد و نوع بیانش کلاسیک نیست افزود: فیلمنامه بسیار متفاوت است و مخاطبان با آن ارتباط خوبی برقرار خواهند کرد.

yek-salam-4shanbe3

ارجمند با اشاره به اینکه در این ۲۰ سالی که بازیگر بودم تعدا فیلم های خوبم به اندازه انگشتان دستم نیست گفت: همیشه تصور می کردم فیلم “روز سوم” بهترین فیلمم بوده اما به جرات می گویم “چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت” بهترین فیلمنامه بوده که خواندم و مطمئنم تمام مخاطبان در گروه های سنی مختلف با این فیلم ارتباط برقرار می کنند.

وحید جلیلوند در پایان با بیان شعار فیلمش با عنوان “نقد انسان و ستایش انسان است” خاطرنشان کرد: با هیچ توهمی هرگز وارد جشنواره نشدم و در فیلمم دروغ نگفتم.

در پایان محمدحسین لطیفی از پوستر فیلم رونمایی کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>