سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب

دانش‌آموزان اهوازی با تخفیف در سینمای حوزه هنری فیلم می‌بینند

rostam-o-sohrab

انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» در سینما بهمن اهواز، اولین سینمای کودک و نوجوان خوزستان روی پرده می‌رود.

انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» در سینما بهمن اهواز، اولین سینمای کودک و نوجوان خوزستان روی پرده می‌رود.

سوره سینما- انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» ساخته کیانوش دالوند از امروز چهارشنبه اول بهمن ماه همراه با شروع به کار رسمی سینما بهمن،بعنوان سینمای کودک و نوجوان در اهواز روی پرده می‌رود. سینما بهمن اهواز که مدتهاست به اکران فیلمهای کودک و نوجوان اهتمام دارد، از امروز فعالیت خود را با این عنوان رسمی آغاز کرد.

مجتبی اقاکوچک زاده مدیر امورسینمایی حوزه هنری خوزستان ضمن اعلام این خبر، از برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز به کار سینمای کودک و نوجوان در روز دوشنبه ۶ بهمن ماه خبر داد و افزود: افتتاحیه با حضور ریاست حوزه هنری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و بیش از ۱۰۰ تن از مدیران منتخب مدارس نواحی چهارگانه اهواز و شهر کارون به همراه سایر مقامات استانی و شهرستانی در کنار اصحاب محترم رسانه برگزار می‌شود.

آقاکوچک زاده اکران انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» با مضمونی کاملا ایرانی که پروانه حمایت وزارت آموزش و پرورش را داراست، بهترین انتخاب به عنوان نخستین اکران سینمای کودک و نوجوان دانست و اظهار امیدواری کرد، استقبال پرشور هموطنان بروجردی از این اثر، در اهواز نیز تکرار شود. شروع به کار سینمای کودک و نوجوان در استان سرآغازی برای رسیدن به اهداف بزرگتر در زمینه خدمات فرهنگی، هنری، سینمایی به کودک و نوجوان است که امیدوارم با حمایت همه مسئولان هر روز تقویت و در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

از این پس کلیه مدارس کلانشهر اهواز و استان خوزستان از طریق هماهنگی با سازمان دانش آموزی و به همت موسسه سینمایی بهمن سبز دفتر خوزستان، می‌توانند با تخفیف ویژه به تماشای فیلم های سینمایی بنشینند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>