سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۵ ق.ظ چاپ مطلب

«دو عروس» در انتظار موسیقی/ نام فیلم در گیشه موثر است

do-aroos1

داود موثقی گفت: نام فیلم تاثیر زیادی در گیشه و جذب مخاطب دارد.

داود موثقی گفت: نام فیلم تاثیر زیادی در گیشه و جذب مخاطب دارد.

موثقی که اخیرا فیلمبرداری «دو عروس» را به پایان رسانده به سوره سینما گفت: مراحل فنی فیلم تا بخش موسیقی پیش رفته تا اینجای کار من راضی بودم و به نظر مردم هم استقبال خواهند کرد.در ادامه روند تولید اما به خاطر برخی مسایل هنوز به طور رسمی با آهنگساز قراردادی بسته نشده است و حل این مشکل به سرمایه گذار برمی‌گردد. گزینه انتخابی ما از اول امیر توسلی بود امیدوارم با حل مسایل جزئی بتوانیم هرچه زودتر برای اکران آماده شویم.

وی درباره فیلم های کمدی و اینکه جای خالی فیلم های شاد و مفرح در سینما محسوس است گفت: از ابتدا سعی کردیم فیلم را جهت رضایت عنصر اصلی که همان تماشاگر است حفظ کنیم. فیلم برای مردم ساخته می شود و ارزشش در دیده شدن است با توجه به این هدف اما از پرداخت هنری هم غافل نبودیم و به نظر فیلم قابل دفاعی است که در ژانر خود از آثاری در این ردیف یک سروگردن بالاتر است.

do-aroos2

موثقی گفت: علاوه بر توجه به محتوا و سلیقه تماشاگر نام فیلم یکی دیگر از ارکان اصلی در جذب مخاطب است. من همیشه در عنوان فیلم ها از کلماتی خاص استفاده می کنم و کاملا عامدانه تمایل دارم همیشه این ویژگی وجود داشته باشد اما هربار که شراکتی قرار بود فیلمی بسازم بخش عمده ای از کار صرف راضی کردن دوستان برای اسم می شد ولی وقتی فیلم روی پرده رفت خودشان به نتیجه رسیدند که بخشی از مردم با اسم فیلم جذب گیشه سینما می شوند.

«دو عروس» قصه زندگی زن و شوهر جوانی است که مرد شرایط مالی مناسبی ندارد اما زن به خاطر داشتن دوستان متمول خواسته‌های عجیب و غریب دارد. او برای رسیدن به ثروت پیشنهادهایی می‌دهد و شوهرش را وادار به انجام کار تازه‌ای می‌کند…

داوود موثقی فیلم‌های سینمایی «خواستگار محترم»، «بله برون» و «کلید ازدواج» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>