سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ بهمن ۱۳۹۳ در ۲:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

«تصویرم در آینه نیست» بعد از جشنواره فجر کلید می‌خورد/ تولید مجموعه مناسبتی «سکه شانس»

mohamadreza-khaki

محمدرضا خاکی تولید فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» را بعد از جشنواره فیلم فجر آغاز می‌کند.

محمدرضا خاکی تولید فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» را بعد از جشنواره فیلم فجر آغاز می‌کند.

خاکی با اشاره به اینکه پیش تولید را آغاز کرده است به سوره سینما گفت: فیلمنامه نوشته مهرنوش عبدی منفرد درباره زندگی یک زوج است که در سه روز روایت می‌شود. این قصه فلاش بک‌هایی به گذشته دارد ولی اصل قصه در این مدت زمانی شکل می‌گیرد. این فیلم تک لوکیشن است و در گوهر دشت کرج فیلمبرداری می‌شود. مرتضی غفوری فیلمبردار، محمود شاملو دستیار اول کارگردان و محمد حمیدی به عنوان مجری طرح تا الان حضورشان در این پروژه قطعی است.

وی افزود: علاوه بر این فیلمنامه دیگری از مهرنوش عبدی در دست دارم که سال آینده برای دریافت پروانه ساخت اقدام خواهم کرد. این کار که سطرهای خط خوردی نام دارد هم تک لوکیشن ولی در فضایی کاملا متفاوت روایت می شود. قصه کاملا کلاسیک و درباره سه مرحله نوزادی، ۷سالگی و ۱۸ سالگی دختری است که در زمان قاجار در یک خانه باغ قدیمی زندگی می کرده است و در زمان حال کسی با پیداکردن دفتر خاطرات او وقایع را مرور می کند. این خانه باغ در یکی از قدیمی ترین محله های تهران است که می خواهند به برج تبدیلش کنند.

خاکی ادامه داد: سال آینده به تهیه کنندگی جوادنوروزبیگی قرار است سریال ۲۶ قسمتی «سکه شانس» را جلوی دوربین ببریم. طبق برنامه این پروژه فروردین ماه کلید می‌خورد تا به مناسبت ماه رمضان برای پخش آماده شود. این مجموعه سراسر طنز موقعیت است که در دل خود نکاتی آموزنده و مفرح دارد. فضای کار همچون سریال‌های رضا عطاران بسیار نزدیک به زندگی مردم جامعه است که در طبقه متوسط قرار دارند و با مشکلاتی روبرو هستند اما همیشه شاکرند و لبخند به لب دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>