سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

عطشانی فیلم تازه‌اش را در آلمان می‌سازد/ دو طلبه ایرانی در اروپا

ali-atshani

علی عطشانی و گروهی از عوامل فیلم «پارادایز» برای شروع فیلمبرداری این فیلم به آلمان رفتند.

علی عطشانی و گروهی از عوامل فیلم «پارادایز» برای شروع فیلمبرداری این فیلم به آلمان رفتند.

عطشانی کارگردان فیلم سینمایی «پارادایز» برای انجام مراحل پایانی پیش‌تولید به همراه برخی از عوامل فنی عازم آلمان شد. مهدی دادجو که به عنوان مشاور تهیه کننده در این پروژه سینمایی حضور دارد به سوره سینما گفت: به زودی این پروژه در برلین جلوی دوربین خواهد رفت اما زمان دقیق آن مشخص نیست. در این فیلم سینمایی علاوه بر گروه تولید ایرانی جواد عزتی، سامان صفاری، مهران رجبی کنار هنرمندان خارجی حضور دارند و قرار است به زودی نام بازیگران آلمانی اعلام شود.

دادجو درباره سایر فعالیت های خود گفت: این روزها صداگذاری تله فیلم «عطش» علاوه برسمت مشاور کارگردان را به عهده دارم. «عطش» به مناسبت میلاد امام زمان (عج) از شبکه دو پخش می‌شود و قصه دانش آموزان یک مدرسه است که به اردوی جمکران می‌روند. معلم پرورشی با تعریف داستانی از تشرف مردی زمان حضور حضرت مهدی (عج) بچه ها را برای این سفر معنوی آماده می‌کند. یکی از دانش آموزان با شنیدن این قصه منقلب می‌شود و … . امید زندگانی، عهدیه آقا امینی و علیرضا تابان بازیگران بزرگسال فیلم هستند.

فیلم سینمایی «پارادایز» که احتمالا ۱۲ بهمن کلید می‌خورد درباره ۲ طلبه جوان است که می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رئیس حوزه علمیه آن‌ها که حاج‌آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ ها سد می‌کند. طلبه ‌های جوان با اغفال حاج‌ آقا فراستی، ویزایی هم برای او می‌گیرند و وی را با خود به آلمان می‌برند و…

سعید بیات به عنوان مدیر تولید،مهدی میرزایی نویسنده، ابوالفضل سلیمی به عنوان طراح صحنه و لباس و امیر رونقی به عنوان برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان در ششمین ساخته عطشانی حضور دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>