سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اسفند ۱۳۹۳ در ۹:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب

کارگردان «با دیگران» فیلم دوم خود را کلید می‌زند

naser-zamiri

ناصر ضمیری از تصمیم خود برای ساخت دومین فیلمش در سال آینده خبر داد.

ناصر ضمیری از تصمیم خود برای ساخت دومین فیلمش در سال آینده خبر داد.

ضمیری به سوره سینما گفت: متأسفانه امسال موفق نشدم جشنواره فیلم فجر را دنبال کنم و هیچ کدام از آثار را تماشا نکرده ام. این اواخر به شدت درگیر فیلمنامه جدیدم هستم و می خواهم بعد از رسیدن به یک طرح ایده آل نگارش مناسب برای آن را دنبال کنم تا شرایط ساخت آن در نیمه اول سال ۹۴ فراهم شود.

وی افزود: من معمولا قصه هایم را بر مبنای روابط افراد مختلف با یکدیگر شکل می دهم و این چیزی است که هم در فیلم های کوتاه خود و هم در آثار داستانی سینمایی ام پی می گیرم. این بار هم در این فیلمنامه تازه به چنین چیزی پرداخته ام تا تنهایی ها و تلخی های زندگی شخصیت ها را روایت کنم و در کنار آن حرفی را به مخاطب منتقل کنم.

ضمیری در پاسخ به این سوال که آیا این بار هم با هزینه شخصی خود فیلم می‌سازد توضیح داد: برای «با دیگران» قول‌هایی برای مشارکت در ساخت دریافت کرده بودم اما میسر نشد و حمایت هایی که از فیلم من شد چیزی بود که عموما همه آثار سینمایی از آن بهره مند می‌شوند. من فیلم دوم خود را نیز در فضای سینمای مستقل خواهم ساخت. اینگونه کار کردن با اینکه دشواری های خودش را دارد، لذتبخش است.

این کارگردان درباره اینکه آیا عدم پیگیری جشنواره گذشته کار انتخاب عوامل برای فیلم تازه را برای او سخت تر می کند، گفت: عوامل پشت صحنه فیلم های من، چه آثار کوتاه و داستانی و چه آنها که در سینمای اکران ساخته می شوند، افرادی امتحان پس داده هستند که همیشه مرا همراهی می کنند. برای انتخاب بازیگران جدید نیز فکر نمی کنم به مشکل خاصی بر بخوریم و با استدلال های خودم این بار نیز به سراغ چهره‌های مطرح خواهم رفت، ضمن اینکه این فیلم نسبت به کار قبلی ام، بازیگران کمتری دارد.

ناصر ضمیری در سال ۹۲ با فیلم «با دیگران» در بخش نگاه نوی جشنواره سی و دوم حضور داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>