سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۳ در ۱:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

یک بازیگر سینما کتاب فردوسی‌پور را رونمایی می‌کند

adel-simin

فاطمه معتمدآریا کتاب عادل فردوسی‌پور را در دانشگاه شهید چمران اهواز رونمایی می‌کند.

فاطمه معتمدآریا کتاب عادل فردوسی‌پور را در دانشگاه شهید چمران اهواز رونمایی می‌کند.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری نخستین جشنواره بین المللی فیلم های علمی اهواز، این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران ، روزپنج شنبه -۷ اسفند- در مراسم رونمایی از کتاب «دشمن فوتبال» که در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود حضور خواهد داشت.

این کتاب نوشته سایمون کوپر است که عادل فردوسی پور آن را ترجمه کرده و از سوی نشر چشمه روانه بازار شده است. فاطمه معتمدآریا که این روزها مهمان جشنواره فیلم های علمی است می گوید که برگزاری چنین جشنواره ای به علم وهنروزن می‌دهد.

او معتقد است: این جشنواره، تلفیقی ازهنروعلم محسوب می‌شود. این بازیگر می افزاید:با وجود این که علم و سینماکاملاجداازهم به نظرمی‌رسند،ولی درصورتی که درکناریکدیگرقراربگیرند،به درک بهترمفهوم هردو مقوله کمک خواهندکرد. معتمدآریابااشاره به برگزاری این جشنواره ازسوی دانشگاه شهیدچمران اهوازگفت: استان خوزستان ظرفیت برگزاری چنین جشنواره‌های بزرگی را دارد.

دراین مراسم ،عادل فردوسی پورقرار است  به پرسش های دانشجویان دانشگاه شهید چمران پاسخ دهد. رونمایی از کتاب فردوسی پور یکی از برنامه های جنبی جشنواره فیلم های علمی است که کارش را از ۳ اسفند در اهواز، آبادان و خرمشهر آغاز کرده و تا ۸ اسفند ادامه دارد. مدیر این جشنواره خسرو نشان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران است.

این مراسم در قالب برنامه «سینما فوتبال» برگزار می شود که علاوه بر رونمایی از کتاب فردوسی پور شامل دیدار تیم های رسانه به کاپیتانی فردوسی پور و پیشکسوتان آبادان به کاپیتانی تهامی پور هم هست. در این بخش همچنین فیلم هایی با موضوع فوتبال در سینماهای اهواز، آبادان و خرمشهر به نمایش گذاشته می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>