سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۳ در ۳:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب

برگزیدگان دوره های قبل جشنواره نهم «رویش» را افتتاح کردند

ruyesh-fest1

نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» صبح روز سه شنبه ۵ اسفندماه با اکران سه فیلم در پردیس سینمایی آزادی افتتاح شد.

نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» صبح روز سه شنبه ۵ اسفندماه با اکران سه فیلم در پردیس سینمایی آزادی افتتاح شد.

سوره سینما- نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» با اکران فیلم های برگزیده جشنواره هفتم و هشتم کار خود را آغاز کرد. فیلم های کوتاه «حبیب یعنی دوست خدا»، «تونل» و «صدای باران» در اولین سانس جشنواره با استقبال مردمی به اکران در آمدند. فیلم کوتاه «حبیب یعنی دوست خدا» به کارگردانی کیومرث صمدی طاهری مستندی چهل دقیقه ای است که با نگاهی به زندگی شهید حبیب غنی پور ساخته شده است.

پویانمایی «تونل» به کارگردانی مریم کشکولی داستان مردی از غزه را روایت می کند که می خواهد با حفر تونل برای خانواده اش گوسفندی به آن سوی مرز ببرد. فیلم کوتاه «صدای باران» به کارگردانی جلال ساعدپناه با موضوعی ساده انسانیت عمیق را در ابهاماتی از نظم اجتماعی معاصر به نمایش می گذارد.

نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» تا هفتم اسفندماه در پردیس سینمایی آزادی برگزار می شود و اختتامیه آن روز هشتم اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری برپا خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>