سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اسفند ۱۳۹۳ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

«چاقی» در شرایطی آرام‌تر از نوروز اکران می‌شود

chaghi

راما قویدل اکران نوروزی را برای فیلم اول خود «چاقی» مناسب ارزیابی نکرد.

راما قویدل اکران نوروزی را برای فیلم اول خود «چاقی» مناسب ارزیابی نکرد.

قویدل درباره اینکه آیا برای اکران فیلم خود در نوروز تمایل دارد، به سوره سینما گفت: باتوجّه به درخواست‌های بسیار زیاد برای اکران عید نوروز، شاید بهتر باشد فیلم در شرایطی به دور از این هیجان‌ها اکران شود، تا بتوانیم اکرانی سنجیده و با برنامه ریزی داشته باشیم. من در طول جشنواره، تقریباً هیچ واکنش منفی ندیدم و به غیر از دوستان منتقد و مطبوعاتی که به گفته خودشان فیلم را شدیداً دوست داشتند، بقیّه مخاطبان، فیلم را اثری آرام و مهربان و باز به گفته خودشان شریف، قلمداد کردند.

وی افزود: بیشترِ فیلم‌هایی را که دیدم دوست داشتم. هر کدام را از منظری برخی از آنها به لحاظ فنّی فیلم های درخشانی بودند و برخی دیگر به لحاظ عاطفی و حسّی. این اوّلین تجربه فیلم دیدن من در جشنواره فجر بود که البته در بسیاری جهات خوشایند هم بود.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که فیلم‌های امسال را چگونه آسیب شناسی می‌کند گفت: بگذارید مشکلات را بسپاریم به قدیمی‌ترها و کارشناسان. من تازه از راه رسیده‌ام و برای اظهار نظر کردن خود را واجد شرایط نمی‌بینم.

فیلم سینمایی «چاقی» به کارگردانی راما قویدل و بازی علی مصفا، حمید فرخ نژاد، لادن مستوفی، مهسا کرامتی و … درباره مردی است که برای لاغر شدن خود یک انگیزه تازه پیدا می‌کند. این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر و در بخش نگاه نو، رونمایی شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>