سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

شرایط فراهم شود «رویش» به مشهد بازمی‌گردد/ رضایت داوران از آثار

ruyesh-momeni

رییس حوزه هنری بیان کرد که اگر شرایط فراهم شود جشنواره «رویش» همچون سابق در مشهد برگزار می‌شود.

رییس حوزه هنری بیان کرد که اگر شرایط فراهم شود جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» همچون سابق در مشهد برگزار می‌شود.

سوره سینما – محسن مومنی شریف در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش که شامگاه جمعه ۸ اسفندماه به کار خود پایان داد، گفت: در طول برگزاری جشنواره فیلم ها در سینما آزادی با استقبال خوب تماشاگران روبه‌رو شد و من از داوران شنیدم که از کارها بسیار راضی بودند.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره در تهران این مزیت را داشت که اهالی فن در پایتخت بیشتر بودند و اتفاقا حضور فعالی هم در نقد و نظرها در طول برگزاری جشنواره داشتند. با این حال برگزاری جشنواره فیلم «رویش» در تهران با سیاست کلی ما در بحث تمرکززدایی مغایر است.

رییس حوزه هنری با تاکید بر تمرکززدایی و برگزاری برنامه ها و جشنواره ها در شهرهایی غیر از تهران تصریح کرد: ما باید به استان ها توجه ویژه ای داشته باشیم مخصوصا استان های فرهنگی که از نوعی قدمت و جایگاه برخوردارند و از این جهت برگزاری جشنواره فیلم رویش در تهران با سیاست حوزه هنری مغایر بود.

مومنی شریف درباره شهر مشهد که دوره های پیشین این جشنواره در آنجا برگزار می شد، گفت: مشهد پایتخت معنوی ماست و تمام هنرمندان علاقمند هستند که به هر بهانه ای در این شهر حضور داشته باشند و اگر شرایط فراهم شود ما قطعا علاقمندیم که این جشنواره به شهر مشهد بازگردد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>