سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اسفند ۱۳۹۳ در ۸:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

غیبت مهران رجبی در نوروز ۹۴/ «پارادایز» تماشاگرپسند است

paradaise

بازیگر فیلم سینمایی «پارادایز» تاکید کرد این فیلم اثری جذاب و تماشاگرپسند است.

بازیگر فیلم سینمایی «پارادایز» تاکید کرد این فیلم اثری جذاب و تماشاگرپسند است.

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون درباره ادامه همکاری در فیلم سینمایی «پارادایز» به کارگردانی علی عطشانی به سوره سینما گفت: چند روز است که فیلمبرداری این پروژه در آلمان به پایان رسیده و گروه از امروز به استان کاشان می‌رود تا کار را ادامه دهد. در این مدت با برنامه‌ریزی و سرعت مناسب مراحل تصویربرداری ادامه داشته است و فکر می‌کنم نتیجه خوبی به دست بیاید.

وی در ادامه با بیان اینکه تصویربرداری تا ۱۰ روز آینده به پایان خواهد رسید، عنوان کرد: تجربه بازی در فیلم سینمایی «پارادایز» خوب بود و بی تردید فیلم، تماشاگرپسند و جذاب می‌شود. تا اینجا گروه عملکرد قابل قبولی داشته است و بدون حاشیه کار را دنبال کرده‌ایم. حتی با وجود اینکه فاز ابتدایی فیلمبرداری در آلمان بود، برنامه ریزی خوبی صورت گرفته بود و عوامل بدون کم و کاستی و با انرژی کار را شروع کردند. تنوع لوکیشن یکی از جذابیت‌های این فیلم است.

رجبی درباره داستان فیلم سینمایی «پارادایز» گفت: فیلم درباره اتفاقاتی است که برای دو طلبه جوان می‌افتد. آنها قرار است برای یک سمینار به خارج از کشور بروند که با مقاومت رییس حوزه مواجه می‌شوند، اما در نهایت رضایت مدیر حوزه را جلب می‌کنند و او را هم با خود همراه می‌کنند. آنجا اتفاقاتی از سوی برخی که قصد شیطنت دارند می‌افتد و این مسائل قصه را پیش می‌برد.

رجبی که معمولا در مجموعه‌های طنز نوروزی حضور دارد، درباره حضور تلویزیونی خود در نوروز ۹۴ گفت: شرایط برای حضور در کنار خانواده‌های ایرانی در نوروز ۹۴ مهیا نشد، در صورتی که قرار بود در پروژه «سر به راه» با سعید سلطانی همکاری کنم، اما به دلیل تداخل بین دو پروژه به دفتر رفتم و از دوستان عذرخواهی کردم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>