سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ اسفند ۱۳۹۳ در ۱:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

فروش ۷۰ میلیون تومانی «استراحت مطلق» در سه روز نخست اکران

esterahate-motlagh

فیلم سینمایی «استراحت مطلق» با ۱۷ سینما در تهران به فروش هفتاد و یک میلیون تومانی رسید.

فیلم سینمایی «استراحت مطلق» با ۱۷ سینما در تهران به فروش هفتاد و یک میلیون تومانی رسید.

سعید خانی از کارکنان موسسه پخش نسیم صبا به سوره سینما گفت: «استراحت مطلق» در شهر تهران ۱۷ سالن در اختیار دارد و تا روز جمعه که سه روز از نمایش آن می گذشت، هفتاد و یک میلیون تومان فروخت. قرار است تا چهارشنبه هفته جاری، تعداد سینماهای نمایش دهنده به ۲۲ مورد برسد. اکران شهرستان ها نیز از چهارشنبه به طور گسترده تر پی گرفته می شود.

وی افزود: فیلم، تا امروز ، تنها در دو شهر مشهد و اصفهان به نمایش در آمده اما قرار است تا روز چهارشنبه در شهرهای رشت، قزوین، یزد، بابل، انزلی، رفسنجان، شیراز، اهواز، کرمان و کاشان به نمایش در بیاید. پیش بینی می شود فیلم تا پایان نوبت اکران در مجموع، ۴۴ سالن داشته باشد.

خانی در پاسخ به این سوال که علت فروش بالای فیلم در رقابت با دیگر آثار اکران نوروزی به چه عاملی برمی گردد، گفت: ترکیب بازیگران و به خصوص حضور عطاران و بازی متفاوت مجید صالحی، نام رضا کاهانی و عدم رونمایی فیلم در جشنواره فیلم فجر و به وجود آمدن کنجکاوی ها می تواند دلیل این فروش بالا باشد. این فیلم، محصولی حقیقی از سینمای مستقل است و ادای اینگونه از آثار را در نیاورده، به همین علت محبوب واقع شده است.

فیلم سینمایی «استراحت مطلق» به کارگردانی رضا کاهانی یکی از ۵ فیلم اکران نوروزی است. این فیلم با بازی بابک حمیدیان، ترانه علیدوستی، رضا عطاران، فریده فرامرزی و مجید صالحی داستان زنی را روایت می کند که به تهران می آید تا به دور از بدنامی های ایجاد شده در شهرستان محل زندگی اش، زندگی راحت تری داشته باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>