سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۳۹۳ در ۱:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب

پرکاری چنگیز جلیلوند برای نوروز ۹۴/ توصیه برای تماشای دو فیلم

Jalilvand

چنگیز جلیلوند دوبلور موفق و محبوب سینما و تلویزیون، تماشای دو فیلم نوروزی را توصیه کرد.

چنگیز جلیلوند دوبلور موفق و محبوب سینما و تلویزیون، تماشای دو فیلم نوروزی را توصیه کرد.

جلیلوند به سوره سینما گفت: امسال در آماده شدن حدود ۱۶ فیلم سینمایی خارجی همکاری کردم. هم گویندگی داشتم و هم مدیریت دوبلاژ را بر عهده گرفتم. خرید امسالِ تلویزیون از سینما و تلویزیون کشورهای خارجی را بهتر از پارسال ارزیابی می‌کنم، چون محصولاتی که برای دوبلاژ به دست ما رسید، فیلم های به روز جهان بود که هم از نظر مضمون و هم از نظر ساختار در سطح بهتری قرار داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممیزی شدن این آثار، خللی در کار مدیر دوبلاژ به وجود می آورد توضیح داد: معمولا فیلم ها در حالی به دست ما می‌رسند، که ممیزی ها روی آنها اعمال شده و به همین دلیل ممکن است صحنه هایی حذف شده باشد یا اینکه اساسا سوژه تغییر یافته باشد که قطعا این موضوع کار ما را کمی سخت می‌کند، اما تجربه و مهارتی که طی این سال ها به دست آورده ایم به ما کمک می کند کار را با بهترین کیفیت ممکن به انجام برسانیم.

این مدیر دوبلاژ با سابقه و محبوب گفت: فیلم «۴۷ رونین» و «عملیات شاهین» محصول کشورهای ژاپن و امریکا از جمله آثار جذابی است که نوروز امسال از تلویزیون پخش می‌شود. چند فیلم هندی را هم دوبله کردیم که به نظرم بسیار با اقبال مردم مواجه خواهد شد. امسال فیلمی از مایکل داگلاس هم دوبله کردیم که شخصا آن را دوست داشتم و تماشایش را توصیه می‌کنم. من خود را مدیون مردم می‌دانم و خدمت به آنان را یک وظیفه به حساب می آورم. سال خیلی خوبی برای همه مردم سرزمینم آرزو می‌کنم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>