سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ فروردین ۱۳۹۴ در ۹:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب

سینما سپیده پاتوق جوانان است/ فروش «چندمتر مکعب عشق» از سالن‌های دیگر بهتر بود

cinema-sepideh

حسین کشاری گفت: امسال فروش سینما سپیده به نسبت سایر سالن‌ها عالی و رضایت‌بخش بود.

حسین کشاری گفت: سال ۹۳ فروش سینما سپیده به نسبت سایر سالن‌ها عالی و رضایت‌بخش بود.

کشاری مدیر سینما سپیده به سوره سینما گفت: امسال فیلم هایی که در سالن های دیگر نسبتا فروش بالایی نداشتند، در سینما سپیده خوب فروختند. به عنوان مثال «چندمتر مکعب عشق» ۳ ماه باگیشه پر رونق اکران بود و روز آخر هم با فروش روزی ۳۰۰ نفر از پرده برداشته شد. از میان فیلم های نوروزی «طعم شیرین خیال» در سالن یک و «استراحت مطلق» را در سالن دو داریم، که این دو فیلم در سپیده نسبت به سینماهای همسایه ۳ برابر ظرفیت فروش دارد.

وی افزود: البته فیلم «استراحت مطلق» بیشتر از «طعم شیرین خیال» فروش دارد. در روزهایی که همه دنبال خرید و خانه تکانی هستند و سینما در اولویت مردم نیست جای خوشحالی است که صندلی ها پر می‌شود، به خصوص که در بین اکران‌های نوروز «ایران برگر» و «رخ دیوانه» به عنوان فیلم های پرفروش شناخته شدند، اما سینما سپیده بدون اینکه دو فیلم مذکور را داشته باشد شرایط راضی کننده در گیشه رقم می‌زند.

مدیر سینما سپیده ادامه داد: امسال فیلم‌ «آتش بس ۲» جزو پرفروش‌ها بود، آن هم در شرایطی که برخی سینماها با قیمت تمام بها فروش دارند. اگر برای فیلمی ۲۸ میلیون تومان فروختند ما با ارائه نیم بهای بلیت ۸۶ میلیون تومان فروش داشتیم. «چ» هم فروش قابل توجهی داشت. ضمن اینکه فیلم های پرفروش همه جا موفق هستند، اما آثاری چون «چند متر …» که در سالن‌های دیگر موقعیت خوبی نداشتند در این سینما با قیمت نیم بهای بلیت توانست ۵۰۰ میلیون تومان بفروشد.

کشاری گفت: باتوجه به بالا رفتن قیمت بلیت در سال ۹۴ ما همان نیم بها بودن قیمت را حفظ کردیم، الان که قیمت کامل بلیت ۸۰۰۰ تومان شده ما بلیت ۴۰۰۰ تومانی ارائه می‌کنیم. خوشبختانه استقبال هم خوب است، به خصوص که جوانان اینجا را بیشتر پاتوق خودشان می‌دانند. خوشحالم که تماشاگران مثلا اگر برای ساعت ۸ شب بلیت دارند از ۳،۴ ساعت زودتر می آیند، در کافه می‌مانند، گپ می‌زنند، درس می‌خوانند و گاهی چیزی می‌خورند. تماشاگران از رفتار پرسنل ما راضی هستند و می‌گویند هیچ کجا اجازه ندارند ساعات طولانی قبل از اکران را در سینما بگذرانند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>